כוכבת אינסטגרם בעלת החשבון הפופולרי Mrs D's Cleaning Reviews, הצליחה להפתיע לא מעט גולשים כשביניהם 135 אלף העוקבים שלה. היא חשפה מדוע אנו חייבים להפסיק לסדר את המיטה בבוקר מיד אחרי שאנו קמים. "במהלך הלילה אנו לא רק מזיעים אלא גם משילים עור. כל זה הוא מגנט לקרדית האבק ופשפש המיטה", כתבה.

"אם אתם מסדרים את המיטה שלכם מיד אחרי שאתם קמים, אתם מסתכנים בלכידת אוויר לח מתחת לשמיכות - מה שעוזר למזיקים להתרבות", אמרה המומחית לניקיון. לפי D's, האפשרות היחידה להגן על עצמכם מהמזיקים הללו היא "לתת למיטה לנשום" על ידי כך שתסירו את השמיכות מעל המזרן לזמן רק ככל האפשר.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סידור המיטה מיד אחרי שקמים, גורם ללכידת לחות מתחת לשמיכות (צילום: אינג'אימג')
סידור המיטה מיד אחרי שקמים, גורם ללכידת לחות מתחת לשמיכות (צילום: אינג'אימג')

העצה של כוכבת האינסטגרם הפכה לפופולרית במדיה החברתית השבועות האחרונים, בין היתר הודות למחקר בעניין הגיל הרך שנערך באוניברסיטת קינגסטון בלונדון. החוקים הסבירו כי סידור המיטה מיד אחרי שקמים ממנה, יכולה לגרום לרגישות ובעיות בריאותיות כמו אלרגיות ואסטמה על ידי נוכחות של קרדית האבק.

גברת D's המליצה לגולשים ולעוקבים שלה, לתת למצעים להתאוורר לפחות למשך שעה בכל יום. היא הסבירה כי אם אין לכם יותר מדי זמן לפני היציאה לעבודה, "השאירו את המיטה כמו שהיא עד שתחזרו הביתה, ורק אז תטרחו לסדר אותה. הקפידו על כך למשך כל השנה ולא רק בחודשי החורף. רוב האנשים נותנים למיטה שלכם 'לנשום' רק בקיץ או רק בחורף, אבל חשוב לעשות את זה בכל יום מכיוון שלכל העונה יש את ההשפעות שלה על עורנו", אמרה. היא סיכמה: "השיטה הזו תסייע לכם להיפטר מקרדית האבק וגם להאריך את חיי המזרן שלכם".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

''השיטה הזו תסייע לכם להיפטר מקרדית האבק וגם להאריך את חיי המזרן שלכם'' (צילום: אינג'אימג')
''השיטה הזו תסייע לכם להיפטר מקרדית האבק וגם להאריך את חיי המזרן שלכם'' (צילום: אינג'אימג')