גבר מצפון הארץ, היה בטוח שאשתו מנהלת רומן עם מדריך הפילאטיס שלה, אך למען ה"שלום בית", ביקש ממנה לעזוב את החוג. האישה תמיד התבדחה אתו וטענה בפניו כי "מדריך הפילאטיס הוא בכלל מדריכה והדמיון הפרוע שלך לא יודע גבול". כך הסיפור הסתיים.

בני זוג, שניהם עובדים במשרות בכירות בעבודתם, ניהלו אורח חיים כמעט רגיל. רק אחרי שנה בה התעוררו חשדותיו של הבעל כי אשתו מנהלת רומן, הוא השתכנע כי אשתו אינה בוגדת בו והוא הרפה. השבוע הוא התייצב במשרדם של עורכי הדין שרין וגדלי סולן ובידו "ראיית זהב".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ראיית הזהב נקלטה בעדשת מצלמת האבטחה של הסטודיו (צילום: אינג'אימג')
ראיית הזהב נקלטה בעדשת מצלמת האבטחה של הסטודיו (צילום: אינג'אימג')

מסתבר שמאמן הפילאטיס - שתמיד היה חשוד בניהול רומן עם האישה - החזיק בתיעוד ממצלמות האבטחה, בו השניים נראו מקיימים יחסים בסטודיו בו נערכו השיעורים. לדבריו של הבעל, הקלטת הלוהטת שבידו הגיעה אליו מהמאמן עצמו, אשר החליט לנקום באישה - לאחר שתפס אותה בוגדת גם בו.

"לא יכולתי לצפות למשהו יותר אמיתי ומוחשי מהקלטת הזו", אמר האיש חסר האונים. "הצילומים מעוררים בי בחילה קשה והחלטתי לעזוב את הבית אחרי שהטחתי את כל הראיות בפניה של אשתי". הוא גם הסביר לעורכת הדין סולן כי בקלטת - שעורכי הדין סירבו לצפות בה מחשש לפגיעה בפרטיותה של האישה - לא ניתן לראות את פניה "אבל אני יכול לזהות אותה גם מאחור", טען הבעל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

גדלי ושרין סולן  (צילום: יח''צ)
גדלי ושרין סולן (צילום: יח''צ)

האישה הבוגדנית טענה להגנתה: "בעלי מפנטז. זו לא אני בקלטת". מאמן הפילאטיס טען כי כשביצעו את זממם בסטודיו, האישה הייתה מודעת לעובדה שהמקום מצולם. "כל המתאמנים בסטודיו יודעים על המצלמות ולא מדובר בצילומי סתר, שכן בסטודיו יש שלטים המסבירים שהמצלמה מתעדת את המקום 24/7 לצרכי ביטוח והכל מצולם למקרה שמישהו נפגע", אמר.

עורכי הדין סולן ייעצו לבעל "להבליג לרגע כדי שיוכל לשלוח בלש שירגל אחרי אשתו" ובשלב זה נקבע כי הבעל יחזור עם ממצאים נוספים. הבעל סירב להצעתם של עורכי הדין ובני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך.

נשלחו ליישוב סכסוך (צילום: envato)
נשלחו ליישוב סכסוך (צילום: envato)