סעיד מאמין שאנשים שכותבים באופן מקוון יהיו ככל הנראה הראשונים שיוחלפו. הוא הסביר ל-Mail Online: "אנחנו עובדים לא מעט עם קופירייטרים (מי שעוסק בכתיבת רעיונות לפרסומות), ויש לא מעט דיבורים בתעשייה על החלפת כותבי התוכן בטכנולוגיית AI. חשוב לזכור שה-ChatGPT היא מערכת חינמית, בזמן שקופירייטרים אינם. הציפייה שלנו היא שעסקים קטנים בעלי ידע טכנולוגי ייעזרו בבינה מלאכותית במטרה ליצור תכנים חדשים".
מנהל הקריאייטיב מאמין שהתחום הקמעונאי ייפגע מהבינה המלאכותית, מה שיגרום ל"פיטורם של מאות אלפי אם לא מיליוני עובדים". הוא הסביר: "כפי שראינו, קופאים, עוזרי שירות לקוחות ואפילו הקונים עצמם מוחלפים אט אט בבוטים של AI - ניתן לראות זאת באמצעות קופות עצמיות, קניות באתרי הרשתות ומענה טלפוני אוטומטי".
"מערכת ChatGPT תפגע ככל הנראה גם במשרותיהם של מהנדסי התוכנה, מאחר והיא מייצרת שורות של קוד HTML ללא צורך בחשיבה ופותרת שגיאות מורכבות בקצב מהיר יותר משל בני האדם. הדבר, במידה מסוימת, מטיל ספק בעתידם של מהנדסי התוכנה", אמר.
המנהל הסביר כי בינה מלאכותית יכולה ליצור גם תמונות בהתאם לדרישת המבקש. אך במקביל - מעצבים גרפיים יוכלו להיעזר בתוכנה להשראה, ולא כתחליף לעבודתם היצירתית.
לדבריו של סעיד: "למרות שעדיין נזדקק לבני האדם בתחומים רבים כמו תכנון פרויקטים ופיתוח תוכנות, ChatGPT תשמש ככלי חיוני לפתרונות ולבניית יישומים בסיסיים".