אישה בשנות ה-30 לחייה, נסעה לחופשה רומנטית בפורטו ריקו יחד עם בעלה, ג'ושוע. כמה שעות אחרי שהשניים יצאו מהבית - היא גילתה כי שכחה להביא עמה את משאבת החלב בה היא משתמשת מדי יום, מאחר והיא אם לתינוק יונק.

ג'נל מקלון בת ה-32, אם לארבעה מבוסטון, ארה"ב, סיפרה בחשבון ה-TikTok שלה: "ובכן, אז היינו בפורטו ריקו וכאימא מניקה, שכחתי לקחת איתי את המשאבה שלי. אחרי ארבעה ימים שבהם הרגשתי שהשדיים שלי בוערים - לא הייתה לי ברירה ואמרתי 'ג'וש, אני צריכה שתעזור לי'. הוא פשוט החליט שהוא יונק בעצמו כדי לפתור את הבעיה שלי. זה לא מה שאתם חושבים, זה לא הרגל מגונה. הוא באמת הציל אותי".

@nellesworld The awkwardness was real…😂 #motherhoodunplugged #momlife #nellesworld #AmazonSavingSpree ♬ original sound - Janelle & Joshua

הסרטון של מקלון צבר למעלה מ-200 אלף צפיות והגולשים נותרו המומים. מה שכן, הסיוע של ג'וש יכול להועיל לו בטווח הארוך, שכן מחקרים הראו כי חלב אם יכול לסייע במניעת מחלת הקרוהן, דלקת פרקים, אוטיזם וכמה סוגי סרטן. אך באופן טבעי, החשיפה המשונה של בת ה-32 הצליחה לעורר מהומה ברשת.

@nellesworld Replying to @pepe.silvia__ ♬ Speak Now - Taylor Swift

הייתה אישה אחת שכתבה לה: "אולי לא ידעת, אבל יכולת להימנע מהמצב המביך הזה באמצעות 'סחיטה' של השדיים במקלחת או מעל הכיור. זה טריק שתמיד עוזר. או שהיית יכולה לגשת לכל בית מרקחת ולקנות משאבה חלופית". מקלון ענתה לה כי ניסתה לסחוט בעצמה אך זה כאב לה מאוד.

לגבי קנייה של משאבה חדשה בבתי המרקחת, היא ענתה: "המלון שלנו היה רחוק מאזור שיש בו חנויות, אבל בהחלט, ביום האחרון כבר קניתי אחת".