בגד וגם ירש: אישה צעירה שהייתה אמורה להינשא לבן זוגה מזה מספר שנים - גילתה ביום חתונתם כי הוא מנהל רומן עם אישה אחרת בזמן שתפסה את שניהם בביתה. הסיפור שקיבל תפנית, רק הלך והתדרדר.

קריסטן, אישה בשנות ה-20 לחייה, ניהלה מערכת יחסים יציבה עם בן זוגה עוד מאז שנת 2014. השניים היו אמורים להינשא זה לזו ב-30 בספטמבר של 2017, אך במשך תקופה לא קצרה היא חשדה שמשהו קורה מאחורי גבה. היא פרסמה סרטון בחשבון ה-TikTok שלה, שם היא סיפקה את התשובות לכל 85 אלף הצופים.

@four.nine Storytime of how I caught my fiancé cheating on me on our my wedding day 😮 #part1 #storytime #cheating #cheater #fiance #wedding ♬ original sound - fournine

היא סיפרה: "חמישה ימים לפני החתונה, הרגשתי שיש ביניהם משהו, בינו לבין הקולגה מהעבודה. כשאמרתי לו את זה הוא אמר לי שאני משוגעת, שלא קורה כלום ושאם אני לא סומכת עליו, אולי עדיף לנו לדחות את החתונה". קריסטן חשפה שהלכה עם בן זוגה לפגישות שבועיות אצל יועצת נישואין, גם שם התסכול והאינטואיציות לא הרפו ממנה.

"קיבלנו החלטה שנישאר ביחד ונעבוד על בניית האמון. העניין הוא שהוא לא הפסיק להזכיר לי שרק בגללי לא התחתנו, בגלל שלא סמכתי עליו מספיק". לדבריה של הצעירה, הסיוט לא נגמר כאן - אלא רק התחיל. "ה-30 בספטמבר הגיע, יום חתונתנו. הגעתי הביתה באמצע היום, נכנסתי לחדר השינה וכל מה שראיתי זה ישבן עירום מול הפרצוף שלי. הוא שאל 'למה את כאן?' ואני מביטה למטה ורואה זוג מגפי נשים".

@four.nine Replying to @Brandy B Story time part 2 of how I caught my fiancé cheating on our wedding day 😮 #part2 #storytime #cheating #cheater #fiance #wedding @kirstenmorgan.poetry ♬ original sound - fournine

קריסטן המשיכה: "שמעתי את דלת החדר הסמוך נסגרת, הלכתי לשם ומצאתי אותה כשהיא מתלבשת בזריזות בבגדים שלו - הקולגה בכבודה ובעצמה". בחלק השני של הסרטון, שיתפה הצעירה כי גילתה שהרומן של בן הזוג וחברתו לעבודה נמשך כבר חודשים. גילוי הבגידה הוביל למאבק משפטי מר, שכן הדירה בה הזוג הבוגדני נתפס על חם, הייתה שייכת לקריסטן, אך מאחר והיא תכננה להתחתן עם ארוסה, היא רשמה מחצית מהדירה על שמו.

היא אמרה: "מכרתי את טבעת האירוסין כדי שיהיה לי כסף לשלם לעורך דין שייצג אותי במשפט נגדו. לא רק שהגבר הבוגדני ניסה לגנוב ממני את הדירה שלי, הוא נתן לקולגה לעבור לגור איתו כמה שבועות לאחר מכן. בנוסף לכל זה - היא העבירה לשם את הכלב שלה ואת אימא שלה, ואז הם כפו עליי לשלם את החשבונות שגם הם על שמי".

למרבה המזל, לבסוף קריסטן הצליחה לקבל את דירתה בחזרה והמשיכה הלאה בחייה. היא סיכמה: "כשנה לאחר מכן - הפכתי לאישה חופשיה".