זוג הורים לשלושה ילדים מאזור ירושלים, חשפו בראיון לרשת 12 כי השכר החודשי המשותף של שניהם עומד על 22,000 ש"ח נטו, וכי הם עדיין צריכים להיעזר בהוריהם כדי להתקיים. באופן משונה, תמונתם של כפיר ואביטל ניימן החלה לרוץ ברשתות החברתיות תחת כותרות מכוערות כגון: "זוג מנותק שחי על חשבון ההורים ובוכה", "בואו תראו אימהות חד הוריות שחיות מקצבה של 3,300 שקלים",  "הלכתי להקיא", ועוד.

הפוסטים צברו תאוצה וזכו למאות אלפי לייקים ומאות תגובות של גולשים זועמים. גולשת אחת כתבה: "כ** אימא של אלה שחיים מעל הפופיק ובוכים. אני אם חד הורית לחמישה ילדים, עובדת ואין לי חצי ממה שהם מכנסים ולא נעזרת באף אחד". אחרת כתבה: "תן לי את הסכום הזה ואלמד אותך להתנהל. שלושה ילדים גידלתי וחינכתי לבד ולא היה לי חצי מהסכום הזה".

מנגד, היו לא מעט גולשים שיצאו להגנתם של הזוג ואף הצדיקו את הקושי להתקיים מהכנסה של 22,000 ש"ח כשיש שלושה ילדים בבית. אדם אחד הגיב: "צודקים. יש מלא הוצאות שוטפות ויוקר של המחיה גבוה מאוד". אחרת כתבה: "שלושה ילדים במעון זה כמעט 10,000 ש"ח. מה עם שכר דירה או משכנתא, חשבונות וארנונה וכל התשלומים מסביב? ועוד התחזוקה השוטפת של הבית כמו דלק וקניות בסופר? לצערנו יוקר המחיה היום מורגש ולכן אי אפשר לשפוט אף אחד".

מעון היום לא יורד מ-4,000 ש
מעון היום לא יורד מ-4,000 ש

עוד מגיבה הוסיפה: "אני לא חושבת שהם הזויים. מעון לילד עולה כיום 4,000 ש"ח וכשיש לך שלושה ילדים במעון, הסכום מגיע ל-12,000 ש"ח. זאת אומרת שנשארו להם 10,000 ש"ח לפני הוצאות".