בעל חברת ההדברה של "ניק'ס אקטרים" בקליפורניה, עובד בתחום ההדברה למעלה מ-20 שנה. הוא ראה לא מעט תופעות משונות בקריירה שלו, אך לאחרונה נתקל בתגלית שהותירה אותו בפה פעור.

ניק קסטרו, הוזעק לבית בעיר כדי להתמודד עם ציפור מסוג נקר, אשר גרמה לנזק בקיר הגבס של הדיירים כשעברה להתגורר מאחוריו. קסטרו, שהגיע מצויד במסור כדי לחתוך חלק מקיר הגבס ולבדוק מה הבעיה, נתקל בזרם בלתי פוסק של בלוטים (פרי עץ האלון) שנשפך החוצה.

"הם פשוט החלו להישפך החוצה ללא הפסקה", אמר האיש ל-Dodo. "חשבתי שיש רק כמה אחדים ואז גיליתי שהם נערמו עד לגובה התקרה של הבית". קסטרו יצר חורים נוספים בקיר ואגוזי האלון המשיכו לזרום אל רצפת הבית - כמות שמילאה שמונה שקיות אשפה גדולות.

לדבריו של המדביר, הציפור אחסנה בלוטים בכל הבית כשיצרה חורים בולטים לעין בכל מקום. "הנקר הרס לחלוטין את החלק החיצוני של הבית עם החורים שהוא עשה. האגוזים אוחסנו בכל מקום", אמר. "הציפור העבירה את הבלוטים דרך הארובה לאחר שעשתה מאות חורים בציפוי העץ המקיף אותה, וכך היא הגיעה דרך פתחי האוורר בעליית הגג".

"המקרה הזה היה יוצא דופן", הסביר קסטרו. "פירות עץ האלון נערמו מהקומה התחתונה עד לגובה של כ-20 מטרים, עד עליית הגג". הדיירים הרחיקו את הבלוטים והנקר נותר לבדו. בעלי הבית תיקנו את החורים וקיוו שהוספת ציפוי חדש, יעודד את הציפור למצוא מקום חדש לאחסן בו את המזון שלה. "מעולם לא ראיתי דבר כזה לפני כן", סיכם קסטרו.