בני זוג מצפון הארץ, שניהם מתחום החינוך, משכילים ומשתכרים יחד סכומים לא רעים. הבעל הרחיב את הכנסותיו משיעורים פרטיים שנתן לעשרה תלמידים בו זמנית, רק שאשתו לא ידעה שמקור ההכנסה של בעלה יהיה גם סוג של הוצאה בלתי נגמרת.

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, גוללה סיפור מדהים. לדבריה, בשלוש השנים האחרונות בעלה הפך למורת פרטי לאנגלית ולמתמטיקה לתלמידים רבים. לפני מספר חודשים עלו בראשה חשדות כי הקשר עם התלמידים הוא אינו תמים והוא מנהל שיחות בשעות הערב עם האימהות של חלק מהן.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הגזים קצת עם השיעורים הפרטיים (צילום: envato)
הגזים קצת עם השיעורים הפרטיים (צילום: envato)

הבעל להגנתו אמר כי הקשר עם האימהות הוא בנוגע לסידורי שעות השיעורים הפרטיים, אך אשתו לא נרגעה והחליטה לשכור בלש שגילה כמה עובדות. התברר כי האיש נוסע לצימר ספציפי באופן קבוע, שם הוא פוגש כמה נשים שונות. בתוך שבועיים הוא נפגש עם שלוש נשים - שלושתן אימהות שילדיהם למדו אצלו, או בבית הספר, או בשיעורים הפרטיים. להגנתו אמר הבעל כי לימד גם את האימהות שיעורים פרטיים באנגלית.

בטרם יגיעו בני הזוג לבית הדין הרבני, הבהירה האישה לבעלה כי כדאי לו לגמור את העניין בשקט אחרת היא תאלץ לפנות למשרד החינוך ואז הוא יאבד את מקום עבודתו. בנוסף, הסבירה לו כי לא יהיה מנוס מבחינתה ליידע גם את הבעלים של הנשים איתן נפגש, כשבשלב הראשון - הנשים מתועדות בצילומי הווידאו שהביא לה הבלש הפרטי.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)

עו"ד סולן הבהירה לאישה כי בטרם יחל תהליך גירושין שממנו אין כנראה מנוס, עליהם ללכת להליך מקובל של יישוב סכסוך ורק לאחר מכן יפתח הליך גירושים במקביל להליך משמעתי במשרד החינוך.