האחיות עידן לאקי וורה רוזייר, שתיהן מפלורידה, ארה"ב, חגגו ביום רביעי שעבר את יום הולדתן ה-99 כשהן מוקפות בחבריהן ובבני משפחתן. מנהל בית האבות והמרכז לאזרחים ותיקים במדינה, הבטיח שיערוך להן מסיבת יום הולדת שלא הייתה כמותה במוסד.

לאקי אמרה ל-WJHG-TV: "אני אסירת תודה על כך שהגעתי עד ליום זה עם מעט מאוד מוגבלויות פיזיות", בעוד שאחותה רוזייר, הוסיפה: "אמנם אין לי את האנרגיה שהייתה לי כשהייתי צעירה, אבל אני מרגישה נפלא". ילדיהן הקריאו את ברכותיהם בזה אחר זה, כשבתה של לאקי, ויטה, הוקירה תודה לאמה ושיבחה אותה על כך שגידלה שלושה ילדים למרות שהתאלמנה. בתה של רוזייר, לינדה, בירכה את אמה בברכת "האם הכי טובה שיכולתי לבקש".

מנהל המרכז לאזרחים ותיקים, אדי פילדס, נשא גם הוא כמה מילים כדי להנציח את האירוע המיוחד. "שתי הנשים הללו חוגגות היום את יום הולדתן ה-99 - הדבר אומר שהן כאן כנגד כל הסיכויים. אני מאחל לכולנו שנצליח להגיע לרגע כזה בבריאות ובאושר", אמר.

לפי ספר השיאים של גינס משנת 2002, הסיכוי של תאומים זהים להגיע לגיל 100 יחד ולעבור אותו, הוא בערך אחד ל-700 מיליון. התאומות הזהות Umeno Sumiyama ו-Koume Kodama מאויטה, יפן, הן האחיות שהגיעו לגיל המבוגר ביותר יחד אי פעם, כשהיו בנות 107 ו-300 ימים כפי שאושר על ידי שיאי גינס ב-1 בספטמבר 2021.