חתן שאפתן, הידוע רק בשם זאיי, שאל את בת זוגו מזה מספר שנים "התנשאי לי?", בחוף קוגי בסידני, בערב יום שבת מול המון שצפה בהם באותה העת. הבחור עשה מאמצים והשקיע בהכנות, רכש טבעת יהלום יקרה, הדליק עשרות אם לא מאות נרות והקים שלט מנורות שהרכיבו את המילים “Marry Me”.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סרטון שצולם על ידי אחד מהצופים והועלה לרשת החברתית TikTok, הציג את חברתו של זאיי, סאי, מגיעה לחוף הים רגע לפני שהקהל הריע ובן זוגה כרע ברך. אך עם זאת, באותם רגעים, האירוע הקסום הפך לסיוט - כשזאיי לא הצליח למצוא את טבעת היהלום שקנה לארוסתו לעתיד.

@jessicacondonn

Coogee takes its newest victim

♬ Oh No - Kreepa

בעוד שכולם עצרו את נשימתם מהתרגשות, הסרטון נקטע ושנייה לאחר מכן, הציג קבוצת אנשים סורקת את החול ומנסה למצוא את טבעת האירוסין בחושך. התיעוד הפך לוויראלי וזכה ללמעלה מ-1.4 מיליון צפיות ברשת החברתית, בנוסף ליותר מ-100 תגובות של גולשים שהצטערו בשביל זאיי, שבסך הכל רצה להפתיע את אהובתו.

"סיוט מוחלט", כתב גולש אחד. שני הגיב: "חבל שהתעקש לעשות את ההצעה ציבורית. סתם הצגה". שלישי הוסיף: "מקווה שמצאתם את הטבעת ושהכל הסתדר בסוף". מאוחר יותר, התברר כי טבעת היהלום אותרה בחוף והחתן לעתיד הציע נישואין כראוי לסאי - שאמרה "כן".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

View this post on Instagram

A post shared by SAI. (@wasaibi.xo)

בפוסט שפרסמה בת הזוג, היא שיתפה את הסרטון של טקס ההצעה וכתבה: "טיפ של מקצוענים: אל תציעו נישואין על החול".