שני זוגות נשואים שחיים יחד - ואפילו מחליפים בני זוג, מציגים את עצמם כ"רביעייה". הם מודעים לעובדה שחייהם מעוררים לא מעט עניין אך המסר שלהם לילדיהם הוא ברור.

אליסיה וטיילר רוג'רס כבר היו הורים לשני ילדים, כיום בני 7 ו-8, כאשר נכנסו למערכת יחסים רומנטית עם זוג החברים שלהם - שון וטאיה הארטלס, שנשואים גם הם. שני הזוגות, במקור מארה"ב, עברו לגור יחד כרביעייה פוליאמורית בשנת 2020 ובשנה שלאחר מכן, אליסיה וטאיה הביאו לעולם תינוקות בהפרש של שבעה חודשים. אף אחת מהנשים אינה יודעת מי האב של היילוד מבחינה ביולוגית, כשאליסיה טוענת שהם יעזרו לילדים לגלות זאת, במידה וישאלו בהמשך הדרך.

View this post on Instagram

A post shared by Polyfamory (@polyfamory)

המשפחה בת שמונה הנפשות, מתגוררת כעת בלבנון וצברה כמות עוקבים עצומה ברשתות החברתיות. הם משתפים באופן קבוע סרטונים המתעדים כיצד המערך יוצא הדופן עובד מאחורי דלתיים סגורות. "לא התכוונו להתאהב, אבל הנה אנחנו", הסבירו הארבעה בחשבון האינסטגרם תחת השם @polyfamory.

באחד מהסרטונים, הסבירו הגברים כי הם מחליפים מיטות בכל לילה אך אינם בקשר אחד עם השני אלא רק עם הנשים. בנוסף, הם הסבירו כי הם משתדלים לבלות יחד גם בדייטים כרביעייה. למרות שצברו קהל עוקבים נאמן במדיה החברתית TikTok המונה כ-120 אלף גולשים, הזוגות מודים שהם מקבלים לא מעט תגובות נבזיות על מערכת יחסים הלא שגרתית שלהם.

View this post on Instagram

A post shared by Polyfamory (@polyfamory)

טאיה סיכמה: "מערכת יחסים לא שגרתית יכולה להיות מסובכת אך יעילה. אני חושבת שאנחנו יכולים ללמוד מכל דבר, הדברים משתנים כל הזמן. אנחנו שונים מכולם אבל זה בסדר - הבהרנו לילדים שלנו שהם יכולים להיות מי שהם רוצים להיות".

View this post on Instagram

A post shared by Polyfamory (@polyfamory)