אזהרה, תוכן מטריד: אישה הואשמה בהריגה ובחטיפת תינוק מבטן אמו אשר הייתה בחודש השביעי להריונה - וזאת כדי שתוכל לגדל ילד משלה. הפשע התרחש בעיירת סאו סבסטיאו דו אואטומה, צפון מערב ברזיל באוקטובר 2017, כשזו נעזרה בבן זוגה, אלכס סילבה קרוואלו.

ג'ואלמה קיילה סנטנה, הנאשמת, טענה שזה עתה איבדה ילד משלה, וזו הסיבה שביצעה את המעשה האכזרי. האישומים שנרשמו נגד בני הזוג כללו הריגה בנסיבות מחמירות, השחתת גופת הקורבן, הסתרת גופה וחטיפת יילוד. השניים הודו בפשעיהם ונכלאו האחד ל-23 שנים ושמונה חודשים, והשנייה ל-21 שנים ושלושה חודשים.

על פי משרד התובע הציבורי, סנטנה שכרה את קרוואלו תמורת 4,000 דולר וביקשה ממנו שימצא אישה בהריון כדי שתוכל לקחת לעצמה את הילד שבבטנה. בן זוגה של הנאשמת הכיר את הקורבן, קרוליין דו קנטו, וידע שהיא בהריון, כך דיווח ה"גלובו". הדיווחים דאז העלו כי קרוואלו הזמין את האישה ההריונית לארוחה בביתו וסימם אותה, לפני שלקח אותה לשדה נידח שם חנק אותה למוות.

האיש חתך את בטנה של דו קנטו כשהיא בחודש השביעי להריונה, הפריד ממנה את התינוק ונטש את גופתה, כך לפי הדיווחים. הגופה נמצאה למחרת כשהיא ללא הילד, לאחר שאמה של הקורבן דיווחה למשטרה המקומית כי בתה יצאה מהבית עם הנאשם כשהם רכובים על אופנוע. קרוואלו אותר מאווחר יותר בעיר השכנה איטפירנדה, ובנוסף, נמצאה גם סנטנה עם היילוד כשהוא חי.

באותה העת, הועברו בני הזוג העצורים למנאוס מסיבות ביטחוניות. לאחרונה, הנאשמת ביקשה להישפט באיטקואטארה, אך בקשתה נדחתה על ידי בית המשפט לצדק של אמזונס.