אישה שלכאורה, רצחה צעיר בן גילה וביתרה את גופתו במהלך "משחק", תקפה את עורך דינה בזמן שייצג אותה באולם בית המשפט. כתגובה למעשיה, השופט דחה את הדיון בעניינה ל-15 במאי כשעד אז היא תשהה במעצר.

טיילור שאבוזינס בת ה-25, שעל פי החשד ערפה את ראשו של צעיר בשנות ה-20 לחייו וביתרה את גופתו, תקפה את עורך הדין שלה בבית המשפט בוויסקונסין, ארה"ב. בתיעוד שהחל לרוץ ברשתות החברתיות בימים האחרונים, נראית הצעירה ממהרת לעבר עורך הדין, קווין ג'ולי, בסביבות השעה 8:48 בבוקר כשהם בבית המשפט המחוזי במחוז בראון בגרינבאיי, ויסקונסין.

למרות היותה אזוקה, נראה כי שאבוזינס הצליחה להכות את המייצג בראשו, אך הוא לא נפצע. לאחר מכן, מאבטח שהיה במקום התערב והשתלט על העצורה בעוד שהיא מתנגדת, רגע לפני שהגיעה תגבורת.

התקיפה אירעה רגעים ספורים לאחר שהשופט דחה את הדיון בעניינה של בת ה-25, כאשר ג'ולי ביקש שבועיים נוספים כדי לשלוח את החשודה להסתכלות פסיכיאטרית במטרה לבדוק את היא כשירה לעמוד לדין. רגעים לאחר שהשופט תומס וולש, הסכים לדחות את משפטה ל-6 במרץ, שאבוזינס תקפה את עורך דינה ולאחר מכן אולם בית המשפט פונה.

בת ה-25, שעל פי הדיווחים נשואה לגבר אחר, חשודה ברצח בכוונה תחילה, השחתת גופה ותקיפה מינית מדרגה שלישית ובהריגתו של שד תיריון, בן 25 גם הוא, בפברואר אשתקד. התביעה טענה כי שאבוזינס חנקה את תיריון בביתו בגרינביי, התעללה בו מינית וביתרה את גופתו, כאשר הותירה את חלקיו ברחבי הבית וברכב. אך החשודה טוענת לחפותה בגלל מחלת נפש - וזאת למרות שהייתה תחת השפעת סם בעת ביצוע המעשים.

בעקבות התפרצותה באולם בית המשפט, השופט דחה את הדיון בעניינה מיום שלישי, ה-6 במרץ, ל-15 במאי, כשעד אז היא תישאר במעצר.