אישה מאוסטרליה שיתפה תמונות מצמררות של בתה הקטנה, כשהיא חבולה ומחוברת למכונות שונות במטרה להציל את חייה. האם הזהירה את ההורים מטעות נפוצה שבעקבותיה בתה כמעט ונהרגה.

האם האלמונית חשפה את הרגע המלחיץ שעברה בחשבון אינסטגרם המוקדש לחינוך ולעזרה ראשונה לילדים. היא הסבירה כי התאונה אירעה בזמן שיצאה מהסופרמרקט יחד עם שני ילדיה, כשאחד צועד לצדה בזמן שהשנייה בת השנתיים בלבד, יושבת בתא שבעגלת הקניות. "בזמן שהכנסתי את בני לרכב וחגרתי אותו, הותרתי את העגלה לשתי שניות בדיוק ללא השגחה. בזמן הקצר הזה, העגלה התדרדרה מהמדרכה והתהפכה", סיפרה אמם של השניים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

מילי, הועברה לניתוח חירום לאחר שהתגלה דימום מוחי (צילום: מתוך אינסטגרם)
מילי, הועברה לניתוח חירום לאחר שהתגלה דימום מוחי (צילום: מתוך אינסטגרם)

מילי הצעירה שישבה בעגלה באותה העת, נחבלה בראשה מהמדרכה והובהלה בדחיפות לבית החולים. בבדיקת CT שנערכה לה, התגלה כי הילדה סובלת מדימום מוחי שגרם ללחץ בראשה, וזאת כתוצאה מהמכה החזקה שחטפה. לפי ה-CDC, שבץ מוחי מתרחש כאשר עורק במוח דולף דם או נקרע ומפעיל לחץ על שאר תאי המוח.

לדבריה שם האם, בתה הועברה לניתוח חירום שארך כשעתיים, כשלאחריו היא הועברה למחלקה כשמצבה לא התייצב והחשש לחייה עדיין ריחף מעל ראשם של הרופאים המטפלים. למרבה המזל, מילי התעוררה כעבור כמה שעות ובבדיקות נוספות שנערכו, נראה היה כי היא הניתוח צלח. "היא מנסה כעת לשבת, והיא מחייכת ואפילו אוכלת", סיפרה אמה של בת השנתיים. "בעוד כמה ימים היא משתחררת הביתה".

במאמץ לקדם אמצעי בטיחות כדי למנוע את האסון הבא, אמם של השניים קוראת ליצרני עגלות הקניות להתקין מערכת בלימה. "כל עגלת קניות שיש בה כיסא לילדים צריכה לכלול מערכת בלימה כלשהי, אפילו מעצור. אם אני יכולה לגרום לזה לקרות וזה ימנע מילד אחד נוסף להיפצע - זו תהיה הצלחה", אמרה וסיכמה: "אל תגידו 'לי זה לא יקרה'. היו זהירים".