בלוגרית אוכל ויראלית, חולקת באופן קבוע מתכונים קלים שלוקח פחות מ-30 דקות להכין. החשבון שלה ברשת החברתית TikTok, מונה כ-300 אלף העוקבים, עמם היא משתפת טריקים וסודות מהמטבח.

לאחרונה, שיתפה שרה שמפרסמת סרטונים תחת השם @tamingtwins, מתכון קל ומהיר להכנת פסטה, כשלטענתה "עד היום לא בישלתם נכון את הפסטה". היא הסבירה: "כך תשטפו פחות כלים, המנה תהיה מוכנה במהירות ותהיה הרבה יותר טעימה".

@tamingtwins

One Pan Chicken Fajita Style Pasta! 🍝 🌶 All of our favourite fajita flavours in a one pan pasta dinner. This is one of the dinners from Meal Plan 17 find it under ‘⬇️ALL RECIPES HERE⬇️’. Complete with printable shopping list! 🤩 If you’d like more meal plans and 30 minute dinners like these, my brand new book with 10 new weekly meal plans and 100 new recipes, all ready in under 30 minutes IS OUT NOW! 🤩

♬ original sound - Sarah - Taming Twins

שרה אמרה כי היא מכינה קודם את הרוטב בסיר, ואחרי שהרתיחה את התערובת, היא מכניסה פנימה את הפסטה היבשה - מבלי לבשל אותה בנפרד ולסנן קודם. "אין צורך להרתיח את הפסטה לפני שאתם מערבבים אותה עם הרוטב. פשוט תבשלו אותה ברוטב. זה יחסוך לכם זמן, כלים ויצא טעים יותר", הסבירה.

הטיפ שלה משך את תשומת לבם של 233 אלף גולשים והסרטון צבר יותר מ-8,000 לייקים. בתגובות, הצופים היו חלוקים בדעותיהם, שכן חלקם טענו שהשיטה נהדרת, בזמן שאחרים לא ממש התחברו והעדיפו את התהליך הארוך יותר.

פסטה יבשה היישר לתוך הרוטב (צילום: אינג'אימג')
פסטה יבשה היישר לתוך הרוטב (צילום: אינג'אימג')

"זו הדרך הטובה ביותר לבשל פסטה. אימא שלי עושה זאת כבר שנים", כתב גולש אחד. שני הגיב: "זה נראה מדהים אבל אני רגיל לבשל את הפסטה בנפרד ולסנן, ורק אחר כך להוסיף אותה לרוטב". שלישי הוסיף: "לא, לא ולא. זה לא בסדר. פסטה מבשלים לפני שמערבבים אותה ברוטב".