בני זוג באמצע שנות ה-30 לחייהם, שניהם מתחום החינוך, מנהלים בית לתפארת ולהם שלושה ילדים. המשבר ביחסים וההחלטה של הבעל להבהיר לאשתו כי מאס בהתנהגותה, באו בעקבות ההירתמות הבלתי מוגבלת שלה למחאה נגד הרפורמה המשפטית הצוברת תאוצה.

הבעל, באמצעות עורכי הדין שרין ומורן סולן, טוען כי אשתו נהגה להשתתף בהפגנות, אבל לדבריו במקום ללכת להפגין בסמוך לאזור בו הם מתגוררים, היא נוהגת ללכת להפגנות המרכזיות בתל אביב ומול הכנסת שבירושלים. "נוצר מצב שאשתי יוצאת בצהרי יום שבת או ביום חול ומגיעה אחרי חצות הביתה, כשבשאר ימי השבוע היא עסוקה משעות אחה"צ עד השעות הקטנות בהקמת קבוצות ווטצאפ של מתנדבים שיגיעו להפגנה, בארגון הסעות, בגיוס חברים ותורמים לרכישת דגלי ישראל ועוד".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

הפגנה נגד הרפורמה בירושלים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
הפגנה נגד הרפורמה בירושלים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

עוד טען הבעל כי פנה לאשתו ואמר לה שבחודש האחרון חייהם הפכו לבלתי נסבלים. "את לא יכולה להזניח את הבית, העבודה והילדים בגלל הרפורמה". לדבריו, אשתו אמרה לו בתגובה: "אם אתה רוצה עבודה בית וילדים אתה צריך להצטרף אלי, אנחנו נלחמים על החיים שלנו כאן".

העימות בין בני הזוג החמיר בשבועיים האחרונים והנתק ביניהם מוחלט כעת. הבעל מבקש להוציא לרעייתו מכתב התראה שאם היא לא חוזרת לתפקד בבית ובעבודה - הוא מעוניין שכל אחד ילך לדרכו. עו"ד סולן הבהירה לבעל כי עליהם לפתור את הבעיה בטיפול זוגי שאליו הפנתה אותו. אם הדבר לא יסתדר "אף פעם לא מאוחר להתחיל בהליך גירושין", אמרה והסבירה כי מדובר המחלוקת זמנית ואם אין דבר נוסף המסתתר מאחורי זה, הבעיה תיפתר.

עורכי הדין גדלי ושרין סולן (צילום: באדיבות המצולמים)
עורכי הדין גדלי ושרין סולן (צילום: באדיבות המצולמים)