משתמש מסתורי ברשתות החברתיות, שטוען כי הוא "נוסע בזמן משנת 2858", שיתף את עוקביו באירוע תמוה, לפיה יגלו את הסוד להארכת חיי אדם בהמשך שנת 2023.

הגולש האנונימי שמפרסם סרטונים תחת השם @darknesstimetravel, צבר למעלה מ-12 אלף עוקבים כשהוא מפרסם טענות מוזרות לגבי אירועים שצפויים לקרות בעתיד. בקליפ האחרון, ה"נוסע בזמן" שיתף רשימה של חמישה אירועים שלטענתו יתקיימו השנה - כאשר אחר מהם ממש בעוד כמה ימים - ה-28 בפברואר.

@darknesstimetraveler Are there any questions you might have? #fyp #fypage #viral #timetravel #timetraveler #darknesstimetraveler #2023 #xyzbca ♬ Brighter Nights - Darkness Awaits

בסרטון שזכה למאות לייקים ואלפי צפיות, נכתב: "שימו לב! לכל מי שחושב שאני מזויף: זכרו את חמשת התאריכים הללו ב-2023. ה-28 בפברואר: לכולם יהיה חלום דומה על חייזרים שנוחתים בכדור הארץ ומשתלטים עליו. ה-2 באפריל: ייחשף יסוד חדש שיכול להוות תחליף לחמצן ולהוסיף 50 שנה לתוחלת החיים". הוא המשיך: "ה-4 באפריל: עצמות אנושיות יתגלו על מאדים, מה שיוכיח שבני האדם הגיעו במקור מכוכב הלכת האדום. ב-26 באוגוסט: ארבעה מגלודונים יתגלו בתחתית תעלת מריאנה. ה-16 באוקטובר: קבוצת בני נוער תמצא חורבות עתיקות ואבן המאפשרת נסיעה בין-כוכבית באופן מידי".

גולשי ה-TikTok נותרו חלוקים בדעותיהם לגבי תחזיותיו של "הנוסע בזמן", והתווכחו בתגובות על האם כל זה באמת יכול לקרות. "מזויף", כתב גולש אחד. שני הגיב: "כדאי שכל זה יקרה אחרת אני אתאכזב מאוד", בעוד ששלישי הוסיף: "המגלודונים הפסיקו להתרבות כבר מזמן. אם הם היו ממשיכים היינו רואים רבים "הם".