פסל בצורת כלב העשוי מבלון בשווי של 42 אלף דולר, נופץ לרסיסים לאחר "מעידה קטנה" של מבקרת אמנות שביקרה בתצוגה. מבקרים נוספים שהיו בסביבה צפו באימה בתקרית, כשהפסל הכחול הייחודי - שנוצר על ידי האמן המפורסם ג'ף קונס - נפל ארצה והפך לרסיסים זעירים.

היצירה הוצגה בגלריית Bel-Air Fine Art בערב הפתיחה של יריד האמנות העכשווית Art Wynwood במיאמי, פלורידה, ארה"ב. אבל במקום מסיבת קוקטייל, אסון אירע באירוע שהיה מיועד לאורחי VIP בלבד ביום חמישי בערב, כאשר האספנית מעדה בטעות מעל הפסל. למרות הדיווחים שהמבקרת הניחה עליו את ידה, הגלריה מתעקשת כי המקרה היה בלתי מכוון. מנהל הגלריה, סדריק בורו, אמר: "כמובן שכואב בלב לראות פריט אייקוני ויוקרתי שכזה נשבר לרסיסים. אך עם זאת, האספנית לא התכוונה לעשות זאת, היא כלל לא נגעה בו".

הוא הסביר: "זה היה אירוע הפתיחה והיו הרבה מאוד אנשים. האישה הזו מעדה בלי כוונה ולפני שהספיקה להתייצב, הפסל כבר התנפץ". הפריט, ששמו "כלב בלון (כחול)" היה חלק מאוסף במהדורה מוגבלת המורכב מ-799 חלקים ומידותיו 40 על 48 על 16 ס"מ. למרבה המזל, הגלריה והאספנית לא יצטרכו לשלם את החשבון הכבד על אובדנו של הפסל, מאחר והוא היה מכוסה בביטוח. בורו הוסיף: "מקרים מסוג זה מתרחשים למרבה הצער, וזו הסיבה שהיצירה הייתה מכוסה בביטוח. חלקי הפסל נארזו בקופסה על ידי צוות הגלריה והם יישלחו לחברת הביטוח לצורך בדיקת הנתונים".

כמה עדים לתקרית חשבו בתחילה שהתאונה הייתה מבוימת וכי היא חלק מהתצוגה, אך עד מהרה הגיע צוות הגלריה לטאטא את הרסיסים. עם זאת, נראה שגם השברים של הפסל יכולים להימכר בסכום נכבד, כאשר הגלריה כבר קיבלה מספר הצעות מרוכשים פוטנציאליים שמעוניינים לרכוש את הרסיסים.