ביקורות של טריפ אדבייזר עלולות לעיתים להרוס בתי עסק, וזו הסיבה שבתי עסק יעשו מעל ומעבר על מנת להבטיח שללקוחות תהיה חוויה נהדרת - אבל בכל זאת, לעיתים, יהיו לקוחות שעדיין יישארו עם טעם רע בפה. 

חלק מהעסקים ירגישו מאוכזבים כשהם יקבלו הערות שליליות, בעוד שאחרים יהפכו את השליליות על ראשה וילעגו לה. כזה הוא המקרה במריו האוס, מסעדה בבארו אין פרנס באנגליה, שספגה ביקורת על ידי לקוחה אלמונית. לפי הביקורת, הלקוחה טענה שהקפה של מריו האוס הוא "הגרוע ביותר" ששתתה בחייה. במקום לקחת את המילים הקשות ללב, בעלי המסעדה החליטו להשתמש בביקורת כדרך משעשעת לתקשר עם לקוחות אחרים, והציבו שלט לא צפוי מחוץ לדלת הכניסה שלהם, "בואו לטעום את הקפה הגרוע ביותר שמישהי בטריפאדבייזר שתתה בחיים שלה".

בית הקפה מסר בתגובה, "זו הייתה בדיחה אירונית, היו לי לקוחות שדיברו על המסעדה בצורה מכוערת אבל המשיכו להזמין מהמסעדה שלנו".