בני זוג מצפון הארץ, הבעל, עובד בכיר בחברה גדולה ואשתו שמתפרנסת ממשרה פחות בכירה, חגגו 25 שנות נישואים. השניים חיו ברווחה רבה יש לומר, ולהם שלושה ילדים. בתקופת החיים המשותפים, הזוג הגשים כמעט כל חלום, אך לבעל היה חלום אחד נוסף לממש, והוא תכנן זאת בקפידה.

המועד למימוש החלום נועד להתרחש ביום הנישואים ה-25, מה שנקרא "חתונת הכסף". האישה חשפה את המקרה מול עורכי הדין שרין ואורן סולן ומהסיפור שלה עלה כי גם בהפקות הוליוודיות "לא יודעים לייצר דרמה כזו. הוא הכין אותי מראש כשאמר לי 'את תצטרכי לזרום ולצאת מהקופסא'. כששאלתי אותו היכן האירוע, הוא אמר 'אצלנו בבית'. פה התחלתי לחשוד".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לדבריה "ביום האירוע הוא הגיע מוקדם הביתה מהעבודה ודאג ששניים מהילדים שלנו לא יהיו בבית בשעות הערב, כשהשלישי ממילא מתגורר בדירה שלו. הוא ביקש שנרים כוסית לחיי הזוגיות שלנו, ואז עוד כוסית והרגשתי אחרי שתיים שלוש כוסות כאלו שאני מסוחררת. זה הפתיע אותי כי אני שותה אלכוהול לעתים קרובות, ולמרות זאת לא חשתי במיטבי".

עוד חשפה האישה בפני עורכת הדין סולן, את מה שהיא מגדירה כעוקץ: "בשלב מסוים, סביב השעה שמונה בערב", היא תיארה "נכנס גבר נוסף לבית, בחור צעיר שנראה לא יותר מבן 30. בעלי הציג אותו ואמר לי במפורש 'בואו ניכנס שלושתנו יחד לחדר השינה' ". לדברי הבעל, הוא הזמין את הבחור הצעיר "רק למופע חשפנות לטובתנו, ולא לקיים סקס עם אשתי". האישה כמובן, למרות שהייתה שתויה ולדבריה אולי גם סוממה - התנגדה לרעיון ויצאה מהחדר. הבעל זעם ואמר לה: "את אלופה בלהשבית שמחות".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לא זרמה עם הרעיון שלו (צילום: ingimage ASAP)
לא זרמה עם הרעיון שלו (צילום: ingimage ASAP)

עוד טען בן הזוג כי אשתו היא שדיברה על הנושא במשך השנים: "היא דיברה על זה בכל מיני רמיזות, אבל כשהגיע הרגע היא קיבלה רגליים קרות", אמר.  עו"ד סולן הבהירה: "כל עוד לא בוצע שום אקט מיני, יש כאן משבר אמון, אבל אין בגידה של אף אחד מהצדדים. עצם הרעיון הוא עילה לגירושין, אבל במקרים כאלה ניתן לפתור את הבעיה בטיפול". 

האישה אמרה: "בעלי חשב שאזרום אתו כשהזמין צלע שלישית, הוא רק שכח שאת המניפולציה הזו חזיתי מראש. להגיד שנתתי לזה יד זה שקר. הוא עשה את זה על דעת עצמו ולא נפלתי למלכודת שלו. כנראה שזו תוכנית הגירושין שלו שלכאורה אבגוד בו אבל לא הסכמתי". כעת בת הזוג מבקשת את מלוא הכתובה, אך כרגע בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך.

עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)