בעוד שרוב האנשים מניחים שישנה רק שיטה אחת לארוז מזוודה, שיטה חדשה הוכיחה, לכאורה, שהנוסעים טעו עד כה. משתמש TikTok שיתף עם עוקביו סרטון בו הוא מסביר כי לדעתו הם ארזו את הכבודה שלהם בצורה "לא נכונה כל הזמן הזה".

בווידאו הפופולרי שהועלה על ידי @thecollectorskut לרשת החברתית, הדגים בעל החשבון את השיטה שלו לארוז, בצורה כזו שהוא העמיד את המזוודה כשהיא מאונכת במקום כמו שכולנו רגילים לארוז - כשהיא מאוזנת ומונחת על הקרקע או על המיטה. "אנשים פשוט לא מבינים שהם ארזו בצורה לא נכונה כל הזמן הזה", כתב בסרטון.

@thecollectorskut When you’ve been packing your luggage sideways this whole time! Try this! #howoldwereyouwhenyourealised #howoldwereyouwhen #luggage #lax #carryon #airport #packing #packingclothes ♬ INDUSTRY BABY - Lil Nas X & Jack Harlow

למרות שהטכניקה לא נשמעת יעילה במיוחד, השיטה אכן מועילה למדי. המשתמש הציג בקליפ כיצד המזוודה עומדת זקופה כשהבגדים מונחים בתוכה בערימה - ועדיין נותר מקום פנוי. "בני כמה הייתם כשגיליתם איך באמת אורזים מזוודה?", שאל בעל החשבון בסרטון.

לארוז כשהמזוודה עומדת זקופה (צילום: מתוך טיקטוק)
לארוז כשהמזוודה עומדת זקופה (צילום: מתוך טיקטוק)

מאז שיתוף השיטה לפני חמישה ימים בלבד, הסרטון הפך לוויראלי וגרף עד כה 14.1 מיליון צפיות ולמעלה מ-5,500 תגובות. "גאוני! איך לא חשבתי על זה קודם?", כתב גולש אחד. שני הגיב: "יצא לי לארוז בשיטה הזו, המזוודה נסגרה בצורה מושלמת אבל כשהגעתי לשדה תעופה שקלתי את המזוודה וחרגתי מהמשקל המותר". אחר הוסיף: "מגניב. אנסה זאת ואעדכן".