אישה הודתה שרצחה את חברה הטובה לבקשתו של אדם זר שהכירה באינטרנט, אחרי שזה הבטיח לה בתמורה תשעה מיליון דולר. לאחר שירתה בקורבן, צילמה את גופתה ושלחה את הצילומים ל"מיליונר".

דנאלי ברהמר הודתה בהאשמות נגדה, בכך שלקחה את חברתה הקרובה מזה שנים למפל ושם ירתה בעורפה בתמורה לסכום עתק שהובטח לה על ידי זר שהכירה ברשת. התביעה חשפה כי ב-15 בפברואר הנאשמת הודתה ברצח מדרגה ראשונה לאחר שהיא ושני בני אדם נוספים לקחו את הקורבן, סינתיה הופמן, לפארק, שם ירו בה בחלק האחורי של ראשה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

השלושה "הוכרחו" לבצע את הפשע המחריד שהתרחש במפלי Thunderbird בדרום אלסקה, על ידי גבר מאינדיאנה שזוהה מאוחר יותר כדרין שילמילר, שהיה בן 21 בזמן הרצח שאירע בשנת 2019, כך לפי המשטרה המקומית. שילמילר התחזה למיליונר והציע לשלם לשלושה תשעה מיליון דולר כדי שירצחו את הופמן.

לפי הדיווחים, ברהמר ושותפיה למזימה שכנעו את הקורבן לנסוע עמם ל"טיול במפל", שם הם ביצעו הרצח באמצעות אקדח, רגעים לפני ששלחו סרטונים ותמונות לשילמילר, שהתחזה למיליונר. לאחר מכן, כך פורסם, הם השליכו את גופתה של הופמן לנהר סמוך.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

עונשה של הנאשמת, שהייתה בת 18 כשירתה בחברתה הטובה, ייקבע בחודש אוגוסט השנה, והיא עשויה לעמוד בפני 99 שנות מאסר בגין פשעיה הנוראיים. עד אז היא תשהה מאחורי סורג ובריח.