צעירה בת 25 שראתה את אביה עובר טיפולי דיאליזה אינטנסיביים, החליטה שהיא לא חושבת פעמיים ועשתה עבורו מעשה בלתי ייאמן. למרות התנגדותו, היא הצליחה לבסוף לשפר את מצבו.

ג'ון איבנובסקי בן ה-60, סבל במשך שנים ממחלת כליות ונהג לעבור טיפולי דיאליזה אחת ליומיים במשך חמש שעות בכל פעם. בתו דיילין בת ה-25, התחננה אליו שיסכים לה לתרום לו את כלייתה כדי לשפר את איכות חייו אך הוא סירב בכל פעם, כך לפי הדיווחים.

אביה טען בכל פעם: "את צעירה מדי בשביל לעבור תהליך שכזה. יש לך עוד הרבה שנים לחיות והזמן שלי כאן הוא מוגבל". אך בת ה-25 לא ויתרה למרות עקשנותו של אביה, והיא החלה בתהליך תרומת הכליה מאחורי גבו. היא סיפרה ל-KMOV שפנתה לרופאיו, וברגע שאביה היה במצב המתאים להשתלה, היא עברה את כל הבדיקות הנדרשות כדי לוודא שהיא מתאימה לתרומה. "לא אכפת לי כמה הוא יכעס עליי, מבחינתי הוא יכול לגרש אותי מהבית או לשנוא אותי או לא לדבר איתי כל חייו", אמרה דיילין לחדשות ABC. "לפחות הוא יחיה חיים טובים יותר ולא ייאלץ להיות תלוי במכונה".

המתנה של הבת לאביה הועברה כשהוא לא מודע כלל לעובדה שמדובר בכליה שלה, עד היום שלמחרת הניתוח, כשבת ה-25 נכנסה לחדרו של איבנובסקי בן ה-60. הרגע המרגש צולם והועלה לרשת החברתית TikTok על ידי דיילין, בו ניתן היה לראות את האב ההמום. "אוי אלוהים, את צוחקת עליי. ידעתי שאת זוממת משהו", אמר.

דיילין פרסמה את התיעוד הנוגע ללב ברשתות החברתיות בתקווה לגייס כספים לכיסוי ההשתלה. היא ביקשה 6,000 דולר שייכסו את הוצאות הניתוח, אך נכון ליום שלישי בערב - גויסו יותר מ-10,000 דולר. איבנובסקי כבר לא כועס על בתו ולמרבה המזל, הוא כבר לא זקוק לדיאליזה. "לא הייתי משנה דבר. אני מרגיש הרבה יותר טוב היום", אמר ל-ABC.