מוכר בשם The Flesh Krafter באתר המכירות eBay, הציע למכירה ז'קט, שלפי הפרסומים "עשוי מבשר ועור אנושיים" ב-720 דולר בלבד. הוא הציע למתעניינים לבחור "מעיל עור אנושי בהזמנה אישית" והסביר כי תוך שלושה שבועות הפריט יהיה מוכן, לפי Jam Press.

המוכר, שלא חשף את שמו, טען מאוחר יותר כי המעילים עשויים בצורה הדומה לבשר אדם, וכי אינם יוצרו "מהדבר האמיתי". בתיאור המוצר נכתב: "אתם שולחים לי את הז'קט המתאים לכם, ולאחר מכן אני מכסה אותו במה שנראה כמו עור אנושי ושולח אותו בחזרה אליכם". בנוסף, הסביר האנונימי כי לכל מעיל יהיה "כיס חיצוני אחד וכיס פנימי אחד. הכיסוי עשוי מלמינציית לטקס סיליקון ייחודית, וניתן להוסיף לחלק מהמעילים קעקועים ואפילו פטמות אנושיות".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הפריט המחליא מזכיר באופן שמעלה צמרמורת, את מעילי העור שיצר הרוצח הסדרתי "באפלו ביל" בסרט "שתיקת הכבשים" משנת 1991. למרות שהעיצובים המחרידים עשויים להלחיץ את כל מי שייתקל בהם, היו כמה קונים פוטנציאליים ששיבחו את פריט האופנה המצמרר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

באוקטובר האחרון, הוצגו במוזיאון באיסלנד זוג מכנסיים שכונו "נקרופנטים" - כשהם עשויים מדמוי עור אנושי. באותה המדינה, במהלך המאה ה-17, כריתת עור מרגלו של אדם שנפטר ויצירת פריט לבוש ממנו, היה נחשב למזל טוב.