הברזות גווסטינג ועוד - שלל הביטויים הללו מוכרים היטב לכל מי שחי בעולם הדייטים כיום. אך לפי תיעוד שהועלה למדיה החברתית TikTok - מסתבר שגם בגיל 80 ומעלה, אין גבול לחוצפה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ג'ו אלינגטון בן ה-89, הפך לוויראלי במדיה החברתית TikTok, לאחר שחשף את החוויה הקשה שספג וצבר למעלה ממיליון צפיות בסרטון שלו. האיש, שנמצא בעשור התשיעי לחייו, איבד את אשתו בשנת 2009, לפי ה-BBC, וחי עם בתו ומשפחתה. בתחילת הקליפ בן שמונה השניות, אלינגטון נראה מסדר את שיערו מול מראה מוזהבת ומתכונן לדייט. "בואו איתי לדייט הראשון שלי מזה 30 שנה!", נכתב בסרטון. לאחר מכן, נראה בן ה-89 יושב במסעדה וממתין, אך בסופו של הצילום הוויראלי, האיש נראה נאנח כשצלחת האוכל שמולו נותרה ריקה. "חיכיתי שעה והיא לא הופיעה, אז פשוט אכלתי לבד", נכתב.

@grandadjoe1933

Well that was fun 🤦‍♂️

♬ kill bill sped up - SZA

התארגן והתכונן אך לבסוף אכל לבדו, אלינגטון (צילום: מתוך טיקטוק)
התארגן והתכונן אך לבסוף אכל לבדו, אלינגטון (צילום: מתוך טיקטוק)

עם זאת, נראה היה כי הסרטון הנוגע ללב עורר את תשומת לבם של הגולשים, שעודדו את אלינגטון וטענו כי "ההפסד כולו הוא של האישה שלא הגיעה". גולש אחד כתב: "יש אנשים שפשוט לא מתחשבים". שני הגיב: "ברוך שפטרנו. מגיע לך יותר טוב מזה". אחרת כתבה: "איך אפשר לעשות דבר כזה? אני כל כך מצטערת שעברת את זה". בעוד שאדם נוסף הגיב: "אני מקווה שאתה לא עצוב. פעם נסעתי במרחק של שלוש שעות לעיר אחרת כדי לפגוש משהי שלבסוף לא ענתה לי". אלינגטון טרם ענה למגיביו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

אכל לבד לבסוף, אלינגטון (צילום: מתוך טיקטוק)
אכל לבד לבסוף, אלינגטון (צילום: מתוך טיקטוק)