בזמן שכולנו משתדלים להימנע מאכילת "ג'אנק פוד" מטעמי בריאות, השמנה ועוד, מסתבר שיש מי שעושה את ההפך הגמור - והופך את האוכל הלא בריא לאתגר דיאטטי.

קווין מגיניס בן ה-56, טען כי הוא מוכן להתמודד עם ההשלכות של אתגר "רק מקדונלד'ס במשך 100 ימים רצופים" - וכל זה כדי לרדת במשקל. האיש, ששקל 107 ק"ג ב-21 בפברואר, הכריז כי הוא יאכל רק את ארוחות הג'אנק פוד של הרשת בשלושת החודשים הקרובים כשבמקביל הוא מתעד את התהליך בחשבון ה-TikTok שלו.

@bigmaccoaching Can we go from french fries to fit guy? #Mcdonalds #mcdonaldschallenge #100daychallenge #100dayweightloss #bigmaccoaching #transformativecoaching #nashvilleweightlosstransformation #weightlossjourney #weightloss #mcdonaldsweightloss #unsupersizeme #supersizeme #halfsizeme ♬ original sound - bigmaccoaching

התחייב לאכול רק במקדונלד'ס במשך 100 ימים  (צילום: מתוך טיקטוק)
התחייב לאכול רק במקדונלד'ס במשך 100 ימים (צילום: מתוך טיקטוק)

"התעוררתי הבוקר וגיליתי שאני שוקל 107 ק"ג", אמר מגיניס בסרטון שהעלה לרשת החברתית בחודש שעבר. "הבנתי שזה לא תקין ואני הולך להילחם בזה". בן ה-56, שהקליפים שלו צברו מאות אלפי צפיות עד כה, מאמין כי העלייה במשקל מיוחסת "לא למה שאתם אוכלים אלא לכמויות שאתם צורכים".

בעודו במסע הדיאטה המשונה, האיש החליט כי הוא לא נוגע בכל חטיפים או נשנושים, וכי הוא יאכל את ארוחת המקדונלד'ס שלו בפעמיים - חצי אחד בתחילת היום ואת החצי השני בזמן הארוחה הבאה, כשלצד זה הוא ישתה אך ורק מים. "אני יודע שרבים מכם יחשבו שאני משוגע, אבל בואו נראה לאן זה יביא אותי", אמר מגיניס.

ירד 4 וחצי קילו שבוע (צילום: מתוך טיקטוק)
ירד 4 וחצי קילו שבוע (צילום: מתוך טיקטוק)

בן ה-56, מנהל עסקי שהפך לבלוגר דיאטה, אמר שהוא לא חוסך בקלוריות ובוחר את הארוחות המשמינות שבתפריט - כולל קינוחים. ביום השלישי לדיאטה, שיתף האיש כי הוא ירד 1.3 קילוגרמים וחשף את תוצאות בדיקות הדם שעבר כדי לבדוק כיצד תזונה מסוג זה משפיעה על בריאותו, מלבד הירידה במשקל. בתוצאות ניתן היה לראות כי רמות הסוכר בדמו של מגיניס היו "גבוהות מהממוצע" כששאר הבדיקות היו "בגבול הסביר".

לטענתו ולפי הסרטונים אותם הוא מעלה ל-TikTok, בשבוע הראשון לאתגר הוא השיל 4.5 קילוגרמים ממשקלו. בנוסף, הוא חשף כי הרעיון לדיאטה הגיע מ"המוטיבציה והרצון הגדול ביותר שלי להיות בריא עבור המשפחה שלי. יש לי ילדים ונכדים ואני רוצה לחיות ולהיות כאן בשבילם", שיתף בן ה-56. נכון ליום חמישי האחרון, מגיניס ירד ל-102 קילוגרמים. הוא ממשיך לעדכן את 42.7 אלף העוקבים שלו ברשת החברתית מדי יום.