בני זוג מצפון הארץ הכירו לפני שש שנים, כאשר הגבר הלך לייעוץ אצל "קוראת בקפה" וביקש ממנה לחזות את העתיד הצפוי לו. ה"מדיום" הצליחה להדהים את האיש שלא חדל מלבקר אותה ועל הדרך החל לחזר אחריה. שנה לאחר הביקור הראשון, השניים הפכו לזוג ושנה לאחר מכן התחתנו באירוע מרשים.

הבעל באמצעות עורכי הדין שרין ומורן סולן, חשף כי עוד לפני שנישאו, עוד כשהיו זוג חברים, הזהירו אותו חבריו כי בת זוגו היא "מכשפה". "אמרו לי להיזהר ממנה. שהיא עושה 'מיליונים' מהעבודה שלה אבל שזה לא אומר שיהיו לי חיים טובים עם מכשפה". לטענתו, הדברים נאמרו בצחוק אבל ליוו אותו בכל תקופת החברות שלהם.

עו''ד שרין סולן (יושבת) (צילום: יח''צ)
עו''ד שרין סולן (יושבת) (צילום: יח''צ)

לאחרונה, באופן מפתיע, האישה היא זו שביקשה להתגרש, והבעל נותר המום מהנימוק לגירושין - ועוד יותר הוא מתקשה להבין "למה היא נזכרה רק עכשיו". אשתו טוענת כי בצילומי הוידאו של טקס החופה, הבעל נכנס אל מתחת לחופה ברגל שמאל ולדבריה זו הסיבה שהיא לא מצליחה להיכנס להיריון למרות כל הניסיונות.

הבעל הבהיר לעורכת הדין סולן כי הכיר את אשתו כשהייתה בת 39. "התחתנו שנתיים לאחר מכן וכרגע היא בת 45. אנחנו מנסים כבר שנים להרות ולא מצליחים אך הרופאים אמרו שאצלי אין כל בעיה. לכן לתרץ את הסיבה בכך שנכנסתי אל מתחת לחופה ברגל שמאל כעילה לגירושין זה ממש לא עולה על הדעת. אמרו לי שאני מתחתן עם מכשפה,  אבל לא אמרו לי שאני מתחתן עם משוגעת", סיכם.

עו"ד סולן הסבירה לבעל כי הוא יתקשה להתמודד עם טענה כזו, וכי אינה עומדת בשום קנה מידה סביר כעילה לגירושין. יחד עם זאת, אם יציג את המסמכים הנדרשים שבעיות הפוריות הן לא אצלו, הוא יהיה זכאי לפיצוי הולם על השנים שהשקיע במחיצת אשתו, לה הוא סייע בהתפתחות עסקית. 

בני הזוג נשלחו בהמלצת עו"ד סולן ליישוב סכסכוך. "אין לטענה של כניסה אל מתחת לחופה ברגל שמאל שום חיזוק הלכתי וברור לכל, כי במקרה של גירושין יוכל הבעל לטעון לפיצוי גבוה על עוגמת נפש", קבעה עוה"ד..