מוקדם יותר השבוע, נוסע בטיסה בארה"ב ניסה לפתוח את דלת החירום של המטוס ולאחר מכן כמעט ודקר דיילת באמצעות כף מתכת, רגע לפני שנוסעים אחרים התערבו להגנתה. התקרית שתועדה, הועלתה לרשתות החברתיות ועוררה עניין רב.

פרנסיסקו סברו טורס בן ה-33, גרם לבהלה רבה בטיסה של חברת התעופה יונייטד איירליינס מלוס אנג'לס לבוסטון, ארה"ב, ביום ראשון, כאשר זינק לעברה של דיילת אוויר עם כפית שבורה תוך שהוא מנסה לדקור אותה. בנוסף, הוא היכה את הקורבן שלוש פעמים בצווארה וגרם לה לחבלות, כך לפי התובע הפדרלי. נוסעים נוספים שהיו במקום התנפלו במהירות על התוקף וצוות המטוס הצליח לנטרל אותו עד שנעצר בנמל התעופה הבינלאומי לוגן, לפי משרד התובע של ארה"ב במסצ'וסטס. 

התקרית התרחשה לאחר שטורס, מלאומינסטר, מסצ'וסטס, ניסה לכאורה לפתוח את אחת מדלתות החירום של המטוס במהלך הטיסה. פחות משעה לפני הנחיתה, צוות הדיילים התריע בתא הטייס כי ידית הדלת שבין המחלקה הראשונה למחלקת העסקים נמשכה ממקומה, בזמן שכמה מהם מיהרו לאבטח את הדלת ואת מגלשת החירום.

הדיילת המותקפת, שהבחינה כי טורס התעסק בידית הדלת, דיווחה לקברניט כי "האיש מהווה איום על המטוס וכי יש לנחות בהקדם האפשרי", כך נמסר ממשרד התובע האמריקאי בהודעה לעיתונות המקומית ביום שני. זמן קצר לאחר שהזהירה, קם בן ה-33 ותקף את הדיילת בכפית. בתיעוד, נשמע טורס קורא קריאות איומים לעברם של הנוסעים: "אני אהרוג כל אדם במטוס הזה! אני משתלט על המטוס".

מטוס של חברת ''יונייטד איירליינס
מטוס של חברת ''יונייטד איירליינס

לאחר שנעצר, התוקף הודה בפני החוקרים כי רצה לפתוח את דלת המטוס "כדי לקפוץ החוצה". בנוסף, הוא היה מודע לעובדה שנוסעים אחרים ייפגעו במידה ויעשה זאת, כך לפי הדו"ח. עוד טען טורס כי תקף את הדיילת מכיוון שחשב ש"חבר מצוות הדיילים ניסה להרוג אותו". הוא נעצר מאז עד לדיון בעניינו שייערך ב-9 במרץ.

יונייטד איירליינס מסרה כי הנוסע ייכנס ל"רשימה השחורה" של חברת התעופה ולא יוכל לטוס עמה יותר. "יש לנו אפס סובלנות לכל סוג של אלימות כלפי אנשי הצוות שלנו וכלפי לקוחותינו", סיכמה דוברות החברה.