אישה שנמצאת בעשור השמיני לחייה, טענה שיש לה יותר אנרגיה ושמחת חיים מאשר בשנות ה-20 לחייה - למרות שהתפריט היומי שלה לא כולל מצרכים בריאים במיוחד.

נורמה וויליאמס, ילידת ליברפול המתגוררת באיטליה, חשפה כי היא שומרת על אורח חיים פעיל מאוד ותזונה די פשוטה. היא הצליחה להדהים את העוקבים שלה ברשתות החברתיות, עמם היא משתפת את סגנון חייה הצעיר למרות גילה "המבוגר". לדבריה, הזקנה היא בסך הכל "הלך רוח" והיא מסרבת להאמין שאי פעם תזדקן.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"ככל שאנו מזדקנים, חשוב מאוד שנישאר רלוונטיים לעצמנו. אם אתם פורשים לפנסיה ולא עושים כלום עם החיים שלכם - זה בדיוק כמו לשים רגל אחת בקבר", אמרה וויליאמס ל-Jam Press. היא סיפרה כי תמיד חלמה להיות דוגמנית, אך במהלך חייה סבלה מעודף משקל כתוצאה מהפרעות אכילה. "הייתי הולכת לישון כשלצדי כמה חבילות של מרשמלו ושוקולד, שקיות ענקיות של צ'יטוס וכיכר לחם", היא נזכרה. "הרגשתי רע עם עצמי באופן קבוע".

היא המשיכה: "ההבדל הגדול ביני בשנות ה-20 לחיי לביני בשנות ה-70 לחיי, הוא בפשטות - אנרגיה. רמות האנרגיה שלי עלו באופן ניכר במהלך 50 השנים האחרונות, וזה מה שמניע אותי לחיות כמו שאני חיה כיום". בנוסף, בת ה-74 טענה כי שגרת היומיום שלה מורכבת מהליכות של 5.5 ק"מ ביום, ואימוני משקולות של שמונה ק"ג בזמן שהיא מרתיחה מים לתה.

"התזונה שלי כלל לא משעממת כמו שחשבתם", הסבירה וויליאמס. "לארוחת הבוקר שלי אני אוכלת קרואסון מקמח מלא במילוי דבש, כשלצדו קפוצ'ינו חלבי - לפעמים שניים או שלושה כוסות קפוצ'ינו ביום. שש כוסות תה ביום כשבכל אחת שתי כפיות סוכר, קרקרים מלוחים ועוד". היא הוסיפה: "לארוחת הערב אני אוכלת כמה סוגי אגוזים, מבחר של בשרים וגבינות, לחם מקמח מלא, סלמון בגריל, תפוחי אדמה וירקות. ובנוסף לכל זה, אני גם שותה בקבוק יין כמעט בכל ערב".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

עם כל המותרות הללו בתפריט היומי, בת ה-74 אישרה כי היא מקפידה על שני "כללי זהב": "לאכול רק אחרי אימונים ולא לנשנש בין הארוחות". היא חשפה כי אנשים עוצרים אותה ברחוב ושואלים בנימוס לגילה. המראה הצעיר והאנרגיה האינסופית שלה, גורמים לה להאמין שיום אחד עוד תוכל להגשים את חלומה ולצעוד על המסלול בשבוע האופנה במילאנו.

"אני רוצה להראות לעולם שאני לא אהיה עוד זקנה סטריאוטיפית. אני לא מוכנה לקבל את העובדה שהעולם שייך רק לצעירים כפי שמצפים מאתנו להאמין. הכל תלוי בנו בסופו של יום", סיכמה וויליאמס.