אישה שמקפידה על אורח חיים הוליסטי, טענה כי אם תפסיקו ללבוש תחתונים - זה לא רק יחסוך לכם לא מעט כסף, אלא גם יחולל שינויים משמעותיים בגופכם, אך לא כולם התחברו לטענות שלה.

"חזיות ותחתונים, בשביל מה אנחנו לובשים אותם?", שאלה אליאנה - שמשתפת לעתים קרובות טיפים לחיים בריאים יותר  - בסרטון שהעלתה לחשבון ה-TikTok שלה המונה כ-39.5 אלף עוקבים. "החזיה בעצם פוגעת בזרימת הדם מתחת לשדיים וחוסמת את בלוטות הלימפה. מעבר לכך, הוכח שהפריט גורם לנפילה מוקדמת של השדיים", אמרה.

אליאנה, לטענתה יש להיפטר מהחזיות והתחתונים שלכם (צילום: מתוך טיקטוק)
אליאנה, לטענתה יש להיפטר מהחזיות והתחתונים שלכם (צילום: מתוך טיקטוק)

"בין אם יש לך חזה גדול ובין אם לא, חזיות הן פריט לבוש לא בריא ולא מועיל". בנוסף, אליאנה חשפה כי היא הפסיקה ללבוש תחתונים "לפני שנים כדי לתת לאיבר המין לנשום". היא הסבירה: "תחתונים גורמים לזיהום ולהצטברות חיידקים באיברי המין, והם פוגע בפלורה הטבעית של נשים, במיוחד בזמן השינה". היא המשיכה: "לפחות אם לא בכל שעות היום - אין כל צורך בלבישת תחתונים בלילה כשאתם ישנים. לא לבשתי תחתונים כבר שנים וזה עשה לי רק טוב. תחשבו גם על כל הכסף שתחסכו".

חלק מהגולשים הסכימו עם אליאנה וכתבו לה בתגובות כי גם הם הפסיקו ללבוש תחתונים וחזיות, שכן גולשת אחת כתבה: "גם אני לא מרגישה צורך ללבוש את הפריטים הללו. זה הרבה פחות מגביל". מנגד, היו גם כאלה שנחרדו מהרעיון, כששנייה הגיבה: "תחתוני כותנה ממש לא מזיקים. ומה את עושה בזמן המחזור החודשי?".

לא כל כך בריא, תחתונים (צילום: אינג'אימג')
לא כל כך בריא, תחתונים (צילום: אינג'אימג')

אליאנה התגוננה בפוסט אחר שהעלתה, בו אמרה: "רוב התחתונים עשויים מבדים סינטטיים, מה שיול לגרום לזיהון וחוסר איזון בנרתיק. אם אתן מעדיפות ללבוש במהלך היום תחתונים וחזיות, תשתדלו להוריד אותם בלילה ותודו לי אחר כך".