אישה שטסה לעתים קרובות, פרסמה ברשתות החברתיות את הטריק שלה, לפיו "כך תוכלו לקבל שורה שלמה במטוס רק לעצמכם". כדי לכם לרשום אותו לעצמכם במידה ואתם טסים בקרוב.

צ'לסי באדג'ר, הצליחה לאחרונה לתפוס לעצמה שורת מושבים בטיסה באמצעות טריק פשוט, למרות שהיא ציינה כי הטריק עובד רק בטיסות שאינן מלאות לחלוטין. היא פנתה לרשת החברתית TikTok כדי לשתף את הטיפ עם קרוב לרבע מיליון העוקבים שלה, שם היא הסבירה: "ככה השגתי לעצמי שלושה מושבים במטוס, וכך גם אתם תוכלו לעשות זאת".

@robdidatiktok If you know, you know. Don’t be a grass. No one likes a squealer. #fyp #fypシ #foryou #travel #traveltiktok #travellife #travelbucketlist #traveltips #traveltok #flight #travelhacks #travelhack #airporthacks #airporthack #viral #viralvideo #trending #viraltiktok #blowthisup ♬ Hold Me Closer - Elton John & Britney Spears

הנוסעת המתמידה אמרה כי על הנוסעים להגיע לשער העלייה למטוס ולאחר מכן להמתין עד כעשר דקות לפני שהטסים ייכנסו למטוס. "ברגעים הללו, עליכם לפתוח את האפליקציה של חברת התעופה, להיכנס לניהול ההזמנה שלכם ואז ללחוץ על האופציה 'שינוי מושב' ", אמרה באדג'ר תוך שהיא מציגה הדגמה של התהליך.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בחירת מושבים במטוס (צילום: מתוך טיקטוק)
בחירת מושבים במטוס (צילום: מתוך טיקטוק)

"באפשרות של 'שינוי מושב', יוצגו מולכם המושבים כולם, כשניתן לראות איזה מהם פנויים ואיזה תפוסים. אם מצאתם שורה שלמה פנויה, אל תשלמו בעבור מושב חדש - רק זכרו את מספר השורה הזו. מאחר ולא תוכלו להחליף מושב אחרי ביצוע הצ'ק אין, תוכלו לבקש מצוות הדיילים לאשר לכם את ההחלפה לפני ההמראה. זה כל כך קל ואני לא מאמינה זה עובד. אני מזכירה - במידה והטיסה מלאה, לא בטוח שתצליחו אבל אם אין יותר מדי נוסעים על המטוס, זה בהחלט אפשרי", סיכמה המומחית.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>