מקרה מחריד אירע לפני מספר שבועות, כשאישה שהכריזה על בעלה כנעדר לפני 11 חודשים, גילתה כי הוא בכלל היה מת כל הזמן הזה - בבית. מלחיץ? גם אותנו.

ג'ניפר מידג', דיווחה לראשונה על בעלה ריצ'רד כנעדר מביתם באילינוי, ארה"ב, בחודש אפריל 2022. בעת ביקור המשטרה בביתם של הזוג, השוטרים דיווחו פעמיים על "ריח ביוב" המגיע מתוך המחסן. רק בחודש דצמבר 2022, כשנכנסה ג'ניפר למחסן בו היא ביקרה לעתים רחוקות כדי לחפש קישוטים לחג המולד, מצאה את גופתו של בעלה כשהיא תלויה בארון האחסון.

חוקר מקרי מוות, פרסם דו"ח הנוגע למותו של ריצ'רד ביום חמישי (ה-2 במרץ), בו הוא חשף כי האיש מת בהתאבדות, והוסיף כי גופתו עברה את שלב הפירוק והפכה ל"חנוטה" עד היום בו התגלתה. "לא נמצאו פציעות נוספות במהלך נתיחת הגופה או ראיות המעידות על הריגה או רצח בנוגע למותו של מר מידג' ", כתב החוקר. עוד הוא הסביר כי גופות שעברו תהליך חניטה אינן פולטות ריחות, מה שעשוי להסביר מדוע גופתו של הבעל לא התגלתה במשך זמן כה רב.

מידג' סיפרה לשוטרים שריצ'רד נעלם ב-27 באפריל 2022, לאחר שהתקשר אליה כדי להגיד לה שהוא יוצא מהעבודה מוקדם יותר באותו היום. כשהגיעה הביתה הוא לא היה בסביבה למרות שמכוניתו הייתה בחניה הביתית, והמפתחות והארנק שלו נותרו  גם הם בבית. המשטרה פתחה בחיפושים אחר האב לשלושה, אך התחילה עשתה סריקה בביתם של הזוג. לאחר שהשוטרים דיווחו על "ריח ביוב" בבית, האישה יצרה קשר עם אינסטלטור, שהגיע לבדוק את צנרת הבית והסביר כי אין כל בעיה.

אחותו של ריצ'רד, מרילין טוליבר, מתחה ביקורת על המשטרה המקומית וטענה בפומבי כי היא יכלה לעשות יותר מאמצים כדי למצוא את אחיה. בתגובה, תחנת המשטרה פרסמה רשימה ממצה של האמצעים שנקטו כדי לאתר את האיש.