גבר בשנות ה-90 לחייו, סיפר כי כולם מופתעים לגלות את גילו האמיתי, מאחר ותמיד אומרים לו שהוא נראה צעיר בכ-20 שנה. הוא חשף את הסודות שלו לשמירה על הנפש ועל כושר גופני.

רוברט אדיסון, סופר מלונדון, שיתף את עוקביו ברשת החברתית TikTok, בשגרה היומיומית שלו שלטענתו, מסייעת לו לשמור על נעוריו. מאז, הוא הפך לוויראלי ומקבל בכל יום שלל תגובות של גולשים שמשבחים אותו על המראה הצעיר.

@roberteddisonofficial How flexible is your back? #backproblems #exercisedaily #fyp #roberteddison ♬ original sound - Eddison Wordplay

עושה מתיחות בכל בוקר, אדיסון (צילום: מתוך טיקטוק)
עושה מתיחות בכל בוקר, אדיסון (צילום: מתוך טיקטוק)

כדי לשמור על הכושר הגופני, אדיסון הסביר כי הוא מתחיל את היום עם מתיחות קלות. הוא אימץ לעצמו את שגרת הבוקר הזו כשהיה בשנות ה-30 לחייו כשהחל לסבול מכאבי גב, ומאז התחייב שהמתיחות הן מה שעזר לו להירפא מהכאבים. "סבלתי מכאבים בלתי פוסקים בגב ופניתי לאורטופד. הוא המליץ לי לבצע מתיחות במשך שתיים-ארבע דקות בכל בוקר מיד אחרי שאני מתעורר וזה שינה לי את החיים", אמר ל-SWNS.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בן ה-90 אמר כי בנוסף לכך, הוא משלב בשגרת היום שלו 30 דקות של יוגה או שחייה ותרגילי שווי משקל. "אם אתה משתמש במקל שיעזור לך ללכת, אתה הופך להיות תלוי במקל ומאבד את היכולת ללכת בלעדיו", הסביר. הסרטונים מעוררי ההשראה שלו הפכו לוויראליים כשחלקם צברו למעלה מ-13 מיליון צפיות ומיליוני תגובות של גולשים המומים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

צובט את עור הפנים ומורח תכשירי אנטי אייג'ינג (צילום: מתוך טיקטוק)
צובט את עור הפנים ומורח תכשירי אנטי אייג'ינג (צילום: מתוך טיקטוק)

גולש אחד כתב לו: "אין סיכוי שאתה יותר מ-70". אדיסון הסביר לאחר מכן כי הוא כבר שנים מורח על פניו קרם הגנה ששומר עליו מקרני השמש, ומשתמש גם במוצרי אנטי-אייג'ינג תוך שהוא צובט את העור כדי למנוע קמטים. הוא סיכם: "אני לא יכול למות לפני גיל 100, יש לי תכניות ל-10 השנים הקרובות. אם אתם חיים אז לפחות תחיו טוב יותר".