לרגל יום הנישואין האחרון שלה, אישה נשואה בשם כריסטי, שיתפה בחשבון ה-TikTok שלה את צילומי הנשיקה הראשונה שלה ושל בן זוגה - רגעים לאחר שהוכרזו כבעל ואישה. במקביל, הכלה חשפה כי בעלה החדש הוא, לכאורה, גם אביה.

"להתחתן עם אבא שלי הייתה ההחלטה הטובה ביותר שלקחתי אי פעם", כתבה כריסטי, אם לשניים מטמפה, פלורידה, בסרטון הוויראלי שלה. בקליפ נוסף שהעלתה לרשתות החברתיות, אשר צבר 23.7 מיליון צפיות, היו כמה גולשים המומים שלא הצליחו להתעלם מהעובדה שהאישה נישאה ללא אחר מאשר אבא שלה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אימא שלה עדיין מדברת איתה, כריסטי (צילום: מתוך טיקטוק)
אימא שלה עדיין מדברת איתה, כריסטי (צילום: מתוך טיקטוק)

"יש מיליארדי אנשים בעולם, למה דווקא הוא?", שאל גולש אחד. שני הגיב: "אני לא מבין איך את יכולה להתנהג כאילו שאין לאף אחד שום בעיה עם זה". אחר התבדח על חשבונה של כריסטי: "זה יהיה משעשע אם הוא יגיד לך בבוא השנים 'את בדיוק כמו אימא שלך' ". במקביל, רבים היו סקרנים לגבי מערכת היחסים של האישה עם אימה - אשתו לשעבר של החתן. "האם אני היחידה שתוהה איפה אימא שלך בכל העניין?", כתבה משתמשת TikTok.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

ענתה למגיבים שלא התחברו להחלטות שקיבלה בחייה (צילום: מתוך טיקטוק)
ענתה למגיבים שלא התחברו להחלטות שקיבלה בחייה (צילום: מתוך טיקטוק)

אך עם זאת, בקליפ שהועלה מאוחר יותר, כריסטי הסבירה כי לפני הכל, מדובר באביה החורג ולא באביה הביולוגי, ובנוסף, בסרטון מהחתונה ניתן לראות, לדבריה, את אימה תומכת באיחוד שלהם. "האם אבי החורג גידל אותי? לא", ענתה האישה לעוקבים והמשיכה: "האם הייתי קטינה כשנפגשנו לראשונה? לא. האם אני ואימא שלי עדיין מדברות? כן". בנוסף, היא הסבירה כי לאימה ולאקס לא היו ילדים משותפים במהלך נישואיהם.