אדם הטוען כי הוא "נוסע בזמן משנת 2671", חשף רשימה של אירועים שלדבריו, צפויים לקרות בשנת 2023 ולשנות את העולם כולו.

אנו אלאריק, טען כי יאותרו תגליות מדעיות גדולות, וזאת לאחר ל-8,000 בני אדם ייבחרו על ידי יישות חוץ-ארצית להציל את כדור הארץ. משתמש המדיה החברתית TikTok, שמפרסם תוכן תחת השם @theradianttimetraveler, חזה כי גם צונאמי עלול לפגוע בקליפורניה ולגרום למספר עצום של קורבנות, כך פרסם ה"דיילי סטאר".

@radianttimetraveler There is a lot you need to know… #fyp #radianttime #foryou #timetravel #viral #timetraveler #xyzbca ♬ Horror Music(842278) - Pavel

עוד הכריז ה"נוסע הזמן" כי בין התגליות המדעיות שייחשפו השנה, נגלה כי מדענים מצאו דרך לייצר תאי גזע כדי לגדל איברים חלופיים. יוצר התוכן, שצבר למעלה מ-26 אלף עוקבים עד כה, פרסם מספר אזהרות לגבי אירועים עתידיים, שלדבריו יקרו: "זכרו את התאריכים הללו! 23 במרץ: 8,000 בני אדם ייבחרו על ידי יישות חוץ-ארצית להציל את האנושות".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"ב-15 במאי: מגה-צונאמי יפגע בסן פרנסיסקו ויגרום ללמעלה מ-200,000 נפגעים. ב-12 ביוני: תעלה בעומק של חמישה קילומטרים תיפער בעקבות רעידת אדמה בעוצמה של 9.5 בסולם ריכטר, שם יתגלו מינים רבים שנחשבו לנכחדים. ב-12 באוגוסט: מדענים ימצאו תרופה לסרטן העור. ב-3 בדצמבר: גביש עצום יתגלה במעמקי המאזונס, ממנו תופק תרופה לריפוי מחלות ופציעות. ב-29 בדצמבר: מדענים ימצאו דרך להשתמש בתאי גזע, מהם יגדלו איברים חלופיים".

לפתוח יומנים, התחזית של ''הנוסע בזמן'' (צילום: מתוך טיקטוק)
לפתוח יומנים, התחזית של ''הנוסע בזמן'' (צילום: מתוך טיקטוק)

הגולשים שנחשפו לתחזיות של ה"נוסע בזמן", נותרו חלוקים מאחר ואינם יודעים למה להאמין. גולש אחד כתב: "וואו, איזו שנה מרגשת לפנינו". שני הגיב: "מקווה שאני בין ה-8,000 שייבחרו להציל את האנושות". אחר התלוצץ: "אולי תחשוף את מספרי הלוטו?". גולש נוסף הגיב: "רשמתי את כולם. אעדכן אותך שטעית".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>