אישה צעירה מפולין, שמאמינה כי היא מדלן מקאן שנעלמה ב-3 במאי 2007, הגישה דגימות דנ"א לבית המשפט, שייקבע האם מדובר בנעדרת, כך לפי הדיווחים ב-New York Post.

ג'וליה וונדל בת ה-22, טענה לאחרונה בחשבונות האינסטגרם וה-TikTok שלה כי היא עשויה להיות אותה הילדה שהוכרזה כנעדרת לפני 16 שנים לאחר שיצאה עם משפחתה לחופשה בפורטוגל בשנת 2007. כתוצאה מהשיתוף, צברה וונדל עשרות אלפי עוקבים בשתי הפלטפורמות.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כעת, בת ה-22 הגישה שלוש דגימות לשלוש בדיקות שונות אשר יחשפו את רצף הדנ"א שלה, יחד עם בדיקה לביסוס מוצאה. ד"ר פיה ג'והנסון, החוקרת הפרטית של המשפחה, אמרה ל-RadarOnline.com: "אם התוצאות יוכיחו שג'וליה היא ממוצא בריטי או מהאזור הזה, אנו נמשיך בחקירה על מדלן וניצור קשר עם החוקרים שלנו בפורטוגל".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"יש לנו הרבה ראיות כרגע שמוכיחות שג'וליה נסחרה לפולין ממדינה אחרת על ידי קבוצה של סוחרי מין. אנחנו עדיין חוקרים את העניין אך הצעירה היא בהחלט אינה הבת הביולוגית של הוריה בפולין", הוסיפה ג'והנסון, שסייעה להעברתה של וונדל למקום בטוח בארה"ב לאחר שקיבלה שורה של איומי מוות. נטען כי הצעירה "שקרנית ומניפולטיבית שתמיד רצתה להיות מפורסמת", אך הדבר לא מנע מהד"ר לשכנע את המשפחה לעבור את הבדיקות.

מדלן מקאן (צילום: רויטרס)
מדלן מקאן (צילום: רויטרס)

בת ה-22 הסבירה בסרטונים שהעלתה לפני כמה שבועות כי היא אינה זוכרת את ילדותה, וכי הוריה של מקאן הסכימו לביצוע בדיקת הדנ"א.