תופעה משונה: דיווחים שהגיעו מתימן, הציגו גבר שהגיע "לגיל 140" והצמיח לראשו שתי קרניים. לפי גופי התקשורת המקומיים, האיש הלך לעולמו לאחר ניסיון להסיר את הגופים הזרים.

עלי ענטר, שנטען כי הוא האיש המבוגר ביותר בתימן ולו 70 נכדים, הלך לעולמו לאחר שזכה לתהילה בזכות הקרניים המוזרות שהיו לראשו. האיש, שכונה "אדם- עז", התגורר במחוז אל ג'וף במדינה ונטען כי הקרניים צמחו על מצחו כשמלאו לו 100 שנים, כך דיווח העיתון התימני עדן אל-ג'אד.

לפי הדיווחים, ענטר מת שלושה ימים לאחר ניסיון להסיר את הקרן השמאלית באמצעות מסור לוהט, אך בן משפחתו של האיש טען כי הוא נפטר לאחר שמצבו הרפואי התדרדר עקב זקנה. אחרים אמרו כי הקטיעה הגסה של הקרן זירזה את מותו. כלי תקשורת מקומיים חשפו כי "בן ה-140" חי עד 2017 כשמצבו הבריאותי היה טוב, עד שמצבו החל לדעוך.

ה-CEN לא הצליח לאמת את הטענות. ייתכן שהגידולים שבלטו ממצחו של האיש היו קרניים עוריות - גידולי עור העשויים מקראטין, אותו החלבון המרכיב את השיער והציפורניים. הגידולים עשויים לנבוע מנגעי עור שפיריים, טרום ממאירים או ממאירים והם שכיחים בחולים מבוגרים ובאנשים בעלי עור בהיר. במקרים מסוימים, הם אף קשורים לחשיפה לשמש ולמקורות נוספים של קרינת UV.