מה שאנחנו עושים בפרטיות בחדר השירותים, הוא לא משהו שאנו נוטים לדבר עליו לעתים קרובות - ובדרך כלל מסיבה טובה. אבל אישה אחת טענה כי היא נותרה המומה לאחר שגילתה את ההרגל ה"מגונה" של החבר שלה - עליו דרשה תשובות.

הצעירה, פנתה לרשת החברתית Reddit כדי לשאול את הגולשים האם הפעולה שבן זוגה מבצע כשהוא יושב על האסלה הינה נורמלית, אל מה שהפתיע אותה עוד יותר, היו התגובות שקיבלה. היא כתבה: "בן הזוג שלי פשוט מוריד את החולצה שלו כשהוא נכנס לשירותים. מישהו שמע על התופעה הזו פעם?".

גם אתם מורידים את החולצה בשירותים? (צילום: אינג'אימג')
גם אתם מורידים את החולצה בשירותים? (צילום: אינג'אימג')

מיד לאחר מכן, הוצפה הצעירה בתשובות - בעיקר מגברים שהתוודו שהם עושים בדיוק את אותו הדבר - ולפעמים הולכים אפילו "רחוק יותר". ההסכמה הכללית בין הגולשים הייתה שלהוריד את החולצה כשאתה מעביר את הזמן בשירותים, "מסייעת לשחרר לחץ", בזמן שהיו כמה שחשפו כי מעדיפים להיות עירומים לגמרי.

היו כמה דעות חלוקות לגבי הסיבה שבגללה אנשים מורידים את החולצה בשירותים, וחלקם טענו שהדבר נובע מהטמפרטורה בחדר. היו אחרים שטענו כי כי הם עושים זאת מאחר והם "בדרך למקלחת בכל מקרה". בעוד שהרוב המכריע של המתוודים היו גברים - היו גם כמה וידויים של נשים, כשאחת כתבה: "חשבתי שכולם עושים את זה".