כנראה שאילון מאסק לא המציא את הלהביור נגד זומבים סתם כך: משתמש מסתורי ברשתות החברתיות, טען כי הוא "נוסע בזמן משנת 2049" ולדבריו, המין האנושי ייפגע מ"וירוס זומבים" בין שנת 2023 ל-2024.

בנוסף לאזהרה זו, הוסיף "לוחם הזמן" כי מספר אירועים חריגים במיוחד עתידים לבוא - מחייזרים ועד אסונות טבע. לדבריו, אנשים ייפלו קורבן ל"וירוס קטלני" שלטענתו ידביק רבע מאוכלוסיית העולם עד 2024. בסרטון, שצבר למעלה מ-5,000 צפיות, כתב יוצר התוכן: "הנה שלושה תאריכים חשובים שאתם חייבים לזכור".

@trevorthetimetraveler #warned #conspiracy #timetravel #timetraveler #help #ohio ♬ Clicking Gears - Change Needs To Happen

לפי ה''נוסע בזמן'': רבע מאוכלוסיית העולם תידבק ב''ווירוס זומבים'' (צילום: אינג'אימג')
לפי ה''נוסע בזמן'': רבע מאוכלוסיית העולם תידבק ב''ווירוס זומבים'' (צילום: אינג'אימג')

"בשנים 2023-2024: וירוס זומבים יתפשט וידביק רבע מהאוכלוסייה, אך האנושות תצליח להתגבר עליו. 15 בדצמבר 2025: אוהיו תכריז על מלחמה נגד העולם כולו. ב-25 בפברואר 2043 משהו גדול מאוד יקרה! ראו הוזהרתם!".

גולשי המדיה החברתית TikTok מיהרו להגיב את דעתם על הסרטון שאמור היה להרעיד את האינטרנט: "בדיחה טובה", כתב גולש אחד. "שני הגיב: "טוב, אחרי נגיף הקורונה אני כבר לא יודע למה לצפות מהאנושות". שלישי התבדח: "אוהיו? נו באמת. בדיחה גרועה ולא מצחיקה".