מטארולוגית מקומית מלוס אנג'לס, התמוטטה לפתע בזמן השידור החי בשבת בבוקר (אתמול). רשת התקשורת TMZ, דיווחה כי לאותה החזאית כבר קרה מקרה דומה בעבר, לפני מספר שנים.

אליסה קרלסון שוורץ, אשת מזג האוויר של CBS, לוס אנג'לס, התכוננה למסור את תחזית מזג האוויר שלה לצופים בשעה שבע בבוקר, אך רגע לאחר שהמגישות העבירו אליה את השידור, החזאית נראתה חיוורת ונשענה בחוסר נוחות על השולחן שלפניה. שוורץ ניסתה לשמור על שווי משקל אך לפתע התמוטטה ונעלמה אל מאחורי השולחן. נראה היה כי המגישות, נישל מדינה ורייצ'ל קים, לא הבינו מה קורה, אך כעבור כמה שניות, מדינה אמרה "אנחנו נצא להפסקה עכשיו", והשידור נפסק כשהצופים הועברו לפרסומות.

מאוחר יותר באותו היום, בסביבות השעה 14:30 הצהריים, שוורץ העלתה פוסט לחשבון הפייסבוק שלה, בו כתבה כי היא "תהיה בסדר", והודתה לחברים ולצופים על האיחולים. החזאית לא שיתפה במה שגרם לה להתעלף בשידור, אך עם זאת, ב-TMZ דיווחו כי שוורץ חוותה בעבר מקרה דומה, עוד בשנת 2014, כשעבדה בערוץ אחר. נטען כי היא הקיאה על הסט במהלך שידור תחזית מזג האוויר, וכתוצאה מכך, היא אובחנה עם "מסתם לב דולף".

התמוטטה בשידור חי (צילום: צילום מתוך טוויטר)
התמוטטה בשידור חי (צילום: צילום מתוך טוויטר)

מייק דלו סטריטו, סגן נשיא ומנהל החדשות של CBS לוס אנג'לס, אמר: "אני רוצה להודות לעמיתים לעבודה שפעלו באופן מידי כדי לטפל באליסה והזעיקו את מוקדי החירום. היא מטופלת כעת בבית החולים ואני מקווה שנדע שהיא בסדר בקרוב".