בני זוג ממרכז הארץ שנישאו לפני 12 שנים, הביאו לעולם שני ילדים ולכאורה חייהם התנהלו על מי מנוחות. בשנה האחרונה, תהה הבעל מדוע אשתו העוסקת בתחום הרפואה, יוצאת לביקורי בית רבים בשעות אחר הצהריים. לא עלה על דעתו שאשתו מנצלת את "ביקורי הבית" למטרות אחרות.

"יכולתי להמשיך לתהות עוד זמן רב ושום דבר לא היה מתגלה. ההיעדרויות של אשתי לא היו לזמנים ארוכים ולכן לא מיהרתי לחשוד בה. היא הייתה נעדרת לשלוש-ארבע שעות פעמיים בשבוע", סיפר האיש לעורכות הדין שרין ומורן סולן. לדבריו, הדרמה החלה לפני חודש ימים, כשנדרש על ידי אשתו לקחת את רכבה לטסט.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

וויז, WAZE (צילום: רויטרס)
וויז, WAZE (צילום: רויטרס)

ברכב יש Waze מובנה. לטענתו, הוא פתח את ישומון הניווט כדי להגיע למכון הרישוי וראה במועדפים מספר כתובות - האחת של העבודה, השנייה של הורי אשתו, השלישית של מקום עבודתו של הבעל, הרביעית של חברה טובה, אבל החמישית הייתה כתובת מוזרה. "בכתובת הזו אני יודע שהתגורר מי שהיה פעם בן זוגה של אשתי לפני 15 שנים", סיפר לעורכת הדין סולן. "היא עצמה סיפרה לי עליו וחשפה כי הוא התגרש לפני שנתיים. עוד היא אמרה לי באותו המעמד: 'מזל שאני לא אשתו אחרת גם ממני הוא היה מתגרש' ".

הבעל החליט ליטול יוזמה, עקב פעם-פעמיים אחרי אשתו וראה שהיא אכן מגיעה לכתובת של בן הזוג לשעבר. הוא הסתפק בצילום של רכבה באזור הבית של המאהב, אבל לא יותר מזה. את הממצאים שבידו הטיח בפני אשתו והיא בתגובה אמרה לו: "אתה לא מתבייש? אתה עוקב אחרי? אין לך מושג בכלל מה עשיתי בכתובת הזו. אבל אולי זה לא מה שאתה חושב".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

הדיון במשרד עורכי הדין של גדלי ושרין סולן (צילום: יחצ)
הדיון במשרד עורכי הדין של גדלי ושרין סולן (צילום: יחצ)

האישה השיבה למכתב של בעלה באמצעות עוה"ד סולן וטענה: "בעלי ממציא עלי עלילות כדי להיפרד ממני ולהפוך אותי לבוגדת שאינה ראויה לכתובתה". עוה"ד סולן הבהירה לבעל כי הוא מיהר לחשוף את הממצאים שהיו לו והיה צריך להיעזר בבלש כדי להתגרש ולגרום לכך שיהיה פטור מכתובה.

בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך ורק לאחר שניסיון זה ימומש על פי החוק, הם יתייצבו לדיון בבית הדין הרבני. "הבעל יתקשה לזכות באי תשלום הכתובה, אבל הוא ללא ספק יוכל לטעון כי איבד אמון באשתו ולבקש גט", סיכמה עורכת הדין.