אישה יווניה מהאי רודוס, קיבלה במכתב בדואר את מה שהעיתונות המקומית כינתה "כרטיס החניה היקר ביותר בעולם", בסך של 6,648,444 יורו - ביוני אשתקד. בעלת הקנס המזועזעת סיפרה לתקשורת היוונית כי היא "כמעט עברה אירוע לבבי" כאשר נחשפה לסכום העתק שנדרש ממנה לשלם.

דווח כי עבירת החניה שביצעה, אינה עולה על קנס בסכום של כ-100 יורו, אך האישה קיבלה מכתב מהמועצה המקומית של העיר העתיקה רודוס, ובו הסכום הלא הגיוני. היא פנתה לעירייה כדי לברר האם הנתון אכן נכון, בטענה שבוודאי מדובר בטעות.

קיבלה דו''ח חניה בסך 6 מיליון יורו (צילום: מתוך פייסבוק)
קיבלה דו''ח חניה בסך 6 מיליון יורו (צילום: מתוך פייסבוק)

"למחרת הגיעה מקבלת הדו"ח לעירייה על מנת לשלם את הקנס, שם היא הציגה לפקיד את כרטיס החניה והודיעה כי אין ביכולתה לשלם את הסך של שישה מיליון יורו, וכי אין כל היגיון בדרישה", כך פורסם בתקשורת המקומית. העובד ה"המום" שהופתע גם הוא מדרישת התשלום המוגזמת, בדק את הנתונים וגילה כי מדובר בטעות מוחלטת.

על פי הדיווחים, הגורמים אינם בטוחים כיצד המכתב השגוי הגיע לכתובת הדואר של אותה האישה, אך התקשורת היוונית האשימה את "גל החום שמשבש את מוחותיהם של עובדי מחלקת הגבייה". קנסות חנייה ביוון מוגבלים בדרך כלל ל-80 יורו, אשר מופחתים בחצי במידה וישולמו תוך עשרה ימים.

רודוס (צילום: אינגאימג')
רודוס (צילום: אינגאימג')