אחד הדברים הקשים והכואבים שאדם יכול לעבור בחייו, הוא משבר אמון ובגידה. אישה נשואה שגילתה כי אהובה נפגש עם אחרת, טענה שמשם מערכת היחסים ביניהם רק שגשגה. איך זה קרה? גם אנחנו שאלנו.

צ'ריטי ומאט קרייג, הכירו כשהיו יחד בתנועת נוער, ונישאו זה לזו בשנת 2004 בגיל 21 ו-25, כך דיווח ה-SWNS. לפני שגילתה מה קורה מאחורי גבה, קרייג תיארה את מערכת היחסים שלה כ"נשואה באושר לחבר הכי טוב שלה", עד שב-2012 התברר לה כי בעלה, שעבד ככומר מוזיקלי, ניהל רומן עם אישה אחרת. לדבריה, היא נחשפה להודעות טקסט בין השניים וכינתה את החוויה "הרסנית".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מאט, שהחליט לעשות הכל כדי לשמור על משפחתו מאוחדת, עזב את עבודתו ושינה את מספר הטלפון שלו. הוא סיפר ל-SWNS: "עבדתי למעלה מ-60 שעות שבועיות בתפקיד בלחץ גבוה. ביליתי יותר זמן בעבודה מאשר עם המשפחה שלי, נאבקתי בין חיי המשפחה לבין החלומות שלי להקים קריירה מוזיקלית. לא רציתי לאבד את האהובים לי מכל אבל גם לא רציתי לפגוע באישה השנייה".

גם מאט וגם צ'ריטי חיו בנפרד במשך שנה והתכוונו להתגרש זה מזו, אך הם לא הפסיקו לאהוב האחד את השנייה. במהלך תקופת הפרידה שלהם, פנתה האישה לטיפול והבינה כי היא נאבקת בתלות משותפת ובחוסר ביטחון. "לא ידעתי כמה אני אומללה עד שטיפלתי בעצמי", סיפרה. "למרות שלא חשבתי שאני סובלת מבעיה כלשהי".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

במקביל, הסבירה בת הזוג כי באותה התקופה בעלה פנה לטיפול גם הוא, וכל אחד מהם עבד על עצמו בפרידה המורכבת שעברו. שנה לאחר מכן, הזוג התאחד מחדש. "הייתה לנו שנה של ריפוי", הסביר מאט. "עשיתי הכל כדי להחזיר לה את האמון בי. הייתי מניח את הנייד על השולחן עם המסך כלפי מעלה, לא מסתיר ממנה דבר. עכשיו אני מבין אותה טוב יותר ומרגיש הרבה יותר פתוח איתה מבעבר".

"הצעתי לה שנחזור, זה לקח אמנם לא מעט זמן אבל צ'ריטי הסכימה", אמר. האישה עובדת כעת כמאמנת שמסייעת לזוגות נשואים להתגבר על בגידות ולהחזיר את האמון. "היינו שני שברי כלי, ועכשיו כל אחד מאתנו אחראי לאושר של עצמו", סיכמה צ'ירטי. לטענתה, למרות המשבר, הרומן חיזק את נישואיהם. "הפרשה הזו היא הדבר הטוב ביותר שקרה לנו בחיים. משם רק התרוממנו".