רופא שיניים מקולורדו, ארה"ב, הואשם בהריגת אשתו לאחר שהרעיל אותה, לכאורה, כדי שיוכל להתחיל חיים חדשים אם הפילגש, כך לפי דו"ח צו המעצר. 

ג'יימס טוליבר קרייג בן ה-45, טס עם המאהבת שלו, אורתודנטית מטקסס, לדנווה בזמן שאם ששת ילדיו בבית החולים, לכאורה, בגלל מעשה ידיו, כך לפי הדיווחים. במסגרת החקירה, התברר כי קרייג חיפש באינטרנט אילו רעלים יכולים להרוג אדם ללא גילוי, והזמין מיכל אשלגן ציאניד רעיל למשרדו רק יומיים לפני שאשתו בת ה-43, אנג'לה קרייג, אושפזה בבית החולים לאחר שהתלוננה על סחרחורות וכאבי ראש.

מצבה של אנג'לה התדרדר במהירות לאחר שאושפזה ביום רביעי שעבר, והיא חוברה מאז למכונת הנשמה לפני שמתה מוות מוחי ונותקה מהמכונות ביום ראשון, כך לפי המשטרה המקומית. לפי מקורבים לזוג, נחשף כי הם חוו בעיות כלכליות, נישואים בעיתיים, בגידות, ואפילו תקרית נוספת, לפיה דווח כי קרייג הרעיל את אנג'לה בעבר.

אחותה של הקורבן סיפרה בחקירה: "היו מספר פרשיות עם כמה נשים. אחותי אמרה לי שהוא היה מכור לתכנים פורנוגרפיים מאז שהיה נער וסימם אותה לפני כחמש שנים". בנוסף, היא חשפה כי החשוד היה על סף פשיטת רגל בפעם השנייה. לפי הדיווחים, אנג'לה סיפרה לאחותה שקרייג סימם אותה מאחר והוא תכנן להתאבד ורצה למנוע ממנה להציל אותו.

על פי היסטוריית החיפוש במחשב המשרדי שלו, החוקרים מאמינים כי הוא הרעיל את אשתו כששם לה את הרעל בשייק החלבון שלה, מה שבסופו של דבר הרג אותה. בחקירה, טען קרייג כי אשתו ניסתה להתאבד פעמים רבות אך ממקורביה נמסר כי לא היו לה כל סימנים לאובדנות. מפקד משטרת מחלקת אורורה, מארק הילדברנד, כינה את ההרעלה, לכאורה: "רצח מתועב, מורכב ומחושב".