תייר מהונג קונג בשם מייק, יצא עם חברו לאתר קפיצת בנג'י בתאילנד, שם השניים התכוננו לאטרקציה האקסטרימית המלהיבה. החבר קפץ בהצלחה מגובה שווה ערך לבניין בן 10 קומות, וכשהגיע תורו של מייק, הצוות קשר את קרסוליו בחבל עבה והוא הושלך בזרועות מושטות מגובה של 30 מטרים.

שניות בודדות לאחר מכן, החבל שקשר את רגליו של התייר נפרם והוא נפל לאגם ואיבד את הכרתו, כך לפי הדיווחים. הצוותים המודאגים חששו לחייו של מייק ומיהרו לחלץ אותו מהמים. צפו בתיעוד:

תוך זמן קצר, חזר מייק להכרה ושחה בעצמו אל פני השטח, כך דיווח ה-The Sun. האיש סיפר לתקשורת המקומית כי חש סחרחורת לאחר הנפילה המפתיעה, והובהל לבית החולים כדי לקבל את הטיפול הדרוש. הוא סבל מחבלות ומנפיחות סביב עינו השמאלית והוא איבד שכבת עור שלמה מתחת לבית השחי, אך הדבר לא האריך את שהותו בבית החולים.

מייק דרש פיצוי מפארק הבנג'י על התאונה, אך תגובת ההנהלה הייתה מחפירה, מאחר והם הציעו לו החזר כספי בסכום כרטיס הכניסה שלו לאטרקציה (כ-50 דולר) בלבד. התייר טען כי יגיש תביעה משפטית כנגד האתר, מאחר והוצאותיו הרפואיות עלו כמעט פי שלושה ממחיר כרטיס הכניסה, וכי המקרה יכול היה להסתיים במוות.