גבר אחד מצא את עצמו שבור לב, לאחר שתפס על חם את ארוסתו כשנסעו לפגישת ייעוץ במקום החתונה העתידית שלהם. כל עולמו "התפרק" לאחר שזוגתו ניסתה להאשים אותו ברומן הלוהט שלה עם עמית לעבודה - המבוגר ממנה ב-20 שנה. 

האיש האומלל פנה לרשתות החברתיות כדי לחלוק את החוויה קורעת הלב שעבר, וחשף את הטענות שהפנתה בת זוגו כלפיו על ש"בקושי היה בסביבה ועבד שעות ארוכות", מה שגרם לה להיצמד לגבר אחר. הוא ציין כי הסיבה שעבד כל כך הרבה שעות היא כדי לתמוך בה כלכלית. עוד הסביר האיש שנותר בעילום שם בפוסט, כיצד גילה את הפרשה.

בגדה בארוסה עם קולגה המבוגר ממנה ב-20 שנה (צילום: אינג'אימג')
בגדה בארוסה עם קולגה המבוגר ממנה ב-20 שנה (צילום: אינג'אימג')

"באחד הימים הגעתי הביתה וניסיתי ליצור איתה קשר במשך שלוש שעות ולא הייתה תשובה. בערך בשעה 1:30 בלילה שלחתי הודעה לחברה שלה ושאלתי אם יש לה מושג היכן היא. הייתי מודאג ובטוח שקרה לה משהו. בסופו של דבר היא הגיעה הביתה וביקשה סליחה על שנעלמה ליותר זמן מהצפוי. היא טענה שהסתובבה עם חברתה ואמרתי לה שהכל בסדר, רק שתודיע לי בפעם הבאה כדי שלא אדאג", סיפר.

בהמשך, כתב הארוס הנבגד כי "חברתה חזרה אליי ואמרה לי שהיא כלל לא ראתה אותה באותו היום, ואז משהו כבר לא הסתדר לי. החלטתי לבדוק את מכשיר הנייד שלה וראיתי כמה שיחות עם מספר שאני לא מכיר. שמרתי אותו אצלי כדי לברר במי מדובר אך במקביל, ביקשתי ממנה שתראה לי הודעות טקסט שלפיהן היא קבעה להיפגש עם חברתה - אך היא סירבה".

גילה אסמסים בעלי אופי מיני (צילום: אינג'אימג')
גילה אסמסים בעלי אופי מיני (צילום: אינג'אימג')

הוא הוסיף: "התעמתתי איתה לגבי מספר הטלפון הלא מוכר שראיתי בנייד שלה והיא אמרה שמדובר בעמית לעבודה וכי הם היו צריכים להיפגש כדי לדון בעניין הקשור לעבודה. שוב ביקשתי לראות את הודעות הטקסט ואחרי שכנועים רבים וכשהיא כבר הבינה שאני יודע מה קורה מאחורי גבי, היא הראתה לי את ההודעות. אסמסים בעלי אופיי מיני ברור, הם דיברו גם עליי הרבה", כתב הבחור. "גיליתי שהם מאוהבים ושזה קורה כבר תקופה. גיליתי שהוא גדול ממנה בכ-15-20 שנה ושהוא אב לילדים מנישואים קודמים". 

בעדכון לפוסט, הבחור שבור הלב כתב שבת זוגו האשימה אותו במעשיה ואמרה שאם הוא היה קשוב יותר כל זה לא היה קורה. הוא הסביר לה שלא יוכל לבטוח בה שוב לעולם וכי אין סיכוי שהם יוכלו להמשיך את היחסים יחד.