גבר מתאילנד נותר בהלם לאחר שגילה כי אשתו זכתה בלוטו בפרס שווי של 12 מיליון באט (352,000 דולר) ועזבה אותו לטובת המאהב. על פי הדיווחים, נארין בן ה-47 הגיש תביעה נגד בת זוגו ב-11 במרץ. לדבריו, הוא נישא לנתבעת לפני 20 שנה והם הביאו יחד לעולם שלוש בנות.

התקשורת המקומית דיווחה כי נארין נקלע לחובות בסך של שני מיליון באט, והוא ואשתו, צ'וויואן, החליטו לעבור לדרום קוריאה ב-2014 כדי שיוכלו לעבוד ולהחזיר את החוב. האיש המשיך לעבוד במדינה הזרה והעביר כ-27 אלף עד 30 אלף באט בחודש למשפחתו, לאחר שצ'וויואן חזרה לתאילנד כדי לטפל בבנות. מאוחר יותר, גילה האיש שאשתו זכתה בסך של 12 מיליון באט (325,000 דולר) אך הסתירה ממנו את הזכייה.

נארין החליט לחזור לתאילנד ב-3 במרץ, לאחר שבת זוגו חדלה מלענות לו לשיחות הטלפון. כשהגיע לביתם, הוא גילה כי צ'וויואן התחתנה עם גבר אחר, שוטר במקצועו, ב-25 בפברואר. הוא סיפר לתקשורת המקומית: "הייתי בהלם ולא ידעתי מה לעשות. אני מאוכזב. לא ציפיתי שאשתי מזה 20 תעשה לי דבר כזה. נשארו לי רק 60 אלף באט (1,760 דולר) בחשבון הבנק בגלל ששלחתי לה את כל הכסף שהרווחתי בכל חודש. כעת אני דורש שייעשה צדק ושיוחזר לי כל מה שמגיע לי. היא כלל לא הזדקקה לכספים שלי".

עם זאת, צ'וויואן טענה כי היא נפרדה מנארין לפני מספר שנים, עוד לפני שזכתה בלוטו והתחתנה עם אהובה. לעומת זאת, הבעל טען כי לא ידע דבר על הפרידה. המקרה נמצא כעת בחקירה של המשטרה המקומית.