אדם שמת והוחזר לחיים בנס על ידי רופאיו, חשף את החוויה החוץ גופית שעבר "בעולם הבא". כעת, לדבריו, חייו השתנו מ"קצה לקצה".

ליבו של קווין היל בן ה-55 מאנגליה, חדל מלפעום למשך מספר דקות בעקבות סיבוכים בניתוח לב שעבר בשנה שעברה. הוא סיפר ל-South West News ביום חמישי שעבר, מה חווה אחרי מותו - עד הרגע שבו חזר לחיים. "הרגשתי שאני מרחף אבל נפרדתי מהגוף שלי", הסביר היל. "חשבתי שאני במין ממלכה. הייתי מודע למה שקורה והרגשתי שלווה עצומה ושקט".

מת והוחזר לחיים (צילום: אינג'אימג')
מת והוחזר לחיים (צילום: אינג'אימג')

"באותו רגע פשוט הלכתי לישון ולפתע התעוררתי", אמר. "ידעתי שזה לא הזמן שלי למות". בן ה-55 אמר ל-South West News כי הוא לא ראה את "האור הגדול" ולא הייתה לו שום אינדיקציה לכך שהוא הולך לגן עדן או לגיהנום אך עם זאת, הוא תיאר את החוויה כ"שלווה במיוחד". 

בעיותיו הבריאותיות של היל הופיעו בקיץ של שנת 2021 כאשר רגליו החלו להתנפח בעקבות אגירת נוזלים. אחרי בדיקות מרובות, הצוותים הרפואיים גילו כי האגירה נגרמה בשל בעיות לבביות אשר חייבו את האיש לעבור ניתוח. למרבה הצער, הבעיות רק החלו אז. לאחר הניתוח, הוא חלה בקלציפילקסיס - מחלה שבה נגעים נמקיים בעור נגרמים בשל משקעי סידן בתוך כלי הדם, לפי Mayo Clinic.

"סבלתי מהמחלה במשך חודשים, העור שלי התמלא פצעים כמו אחרי כוויות קשות", נזכר היל. אחרי כמעט שנה בבית החולים, הוא שוחרר לביתו וסיפר כי חייו השתנו מקצה לקצה בעקבות החוויה. "המצב גרם לי לערוך מחדש את סדרי העדיפויות שלי. הרצון שלי לשמור את המשפחה קרובה אליי השתנה באופן דרמטי", סיכם.