רעיון חדש של אסלה המאפשרת לשרוף את הצואה שלנו ולהפוך אותה לאפר במקום להוריד את המים, הפך לוויראלי ברשתות החברתיות לאחר שהועלה על ידי חשבון תחת השם @vanwives. הקליפ שמציג את המוצר החדשני ללא מים, הראה כיצד האסלה ה"ידידותית לסביבה" שורפת את הצרכים והופכת אותם לאפר ללא ריח - וכל זה רק על ידי לחיצת כפתור.

הסרטון צבר למעלה מרבע מיליון לייקים ויותר מ-9 מיליון צפיות ברשתות החברתיות. בתחילת הקליפ, המציגה מסבירה שהשריפה בעצם הופכת את הצואה לאפר, ולאחר מכן היא מדגימה כיצד פועל המוצר הייחודי. כל מה שצריך לעשות הוא להרים את מושב האסלה ולהכניס לתוכו מגן. ברגע שהמשתמש יסיים את צרכיו, הוא יוכל ללחוץ על הכפתור הייעודי ובכך להשלים את התהליך.

View this post on Instagram

A post shared by Jaz & Crystal (@vanwives)

חשיפת המוצר הסבה את תשומת לבם של הגולשים, שתהו מה קורה במידה ואדם צריך להטיל שתן, בעוד שאחרים התבדחו ושאלו שאלות נוספות. "אתה יכול לדמיין שאתה צריך להסביר לאורחים שלך למה הבית מריח כמו קקי שרוף בכל פעם שהם מבקרים?" התלוצץ גולש אחד. שני הגיב: "מה עם הגזים שנפלטים מהשריפה? לאן הם הולכים?".

בינתיים, לפי האתר המשווק את המוצר, נטען כי האסלה שורפת את הצרכים על ידי שילוב עם חום, בעוד שהגזים שנפלטים מסוננים ומתחלפים באוויר צח.