תכשיט יוקרתי מעוטר במאות יהלומים מהנדירים בעולם מוצג כעת לראווה - ואפשר לעבור לידו ורק לחלום לענוד אותו. קשה להביט בפריט הייחודי מבלי להרגיש צמרמורת בכל הגוף.

השעון, Billionaire Timeless Treasure, מעוטר ב-425 יהלומים צהובים נדירים, והוא נחשב לאחד מהשעונים היקרים ביותר בעולם, שכן מחירו עומד על למעלה מ-20 מיליון דולר, ועולה על שווי של וילה יוקרתית או מטוס פרטי. הפריט נושא בגבו חותמת של Jacob&Co - קמעונאית תכשיטים ושעוני יד אמריקאית שנוסדה בשנת 1986 על ידי היהלומן ג'ייקוב ארבו, אשר בוטיק הדגל ומטה החברה ממוקמים במנהטן, ניו יורק. השעון מוצג כעת בתערוכת השעונים Watches and Wonders המתקיימת בימים אלה בעיר ז'נבה, שוויץ.

החיפושים אחר היהלומים הצהובים האיכותיים המכסים את השעון, ארכו כשלוש וחצי שנים, שכן נעשה שימוש בקבוצת אבנים בהיקף של 880 קראט המלוטשות בחיתוך מרובע - כך שבשיבוץ השעון עצמו, מספרם הפך ל-425 יהלומים צהובים במשקל של 216 קראט. בנוסף, השעון מעוטר ב-57 אבני צבורייט ירוקות המקיפות את לוחו.

דובר חברת Jacob&Co חשף כי יהלומים צהובים הם נדירים מאוד, כשעל כל 10,000 יהלומים לבנים, מתגלה יהלום צהוב אחד. שעון זה הצטרף כעת לקולקציית היוקרה של Jacob&Co, כשהעיצובים הראשונים מקבוצה זו נחשפו לראשונה בשנת 2015, כשהשעון הראשון בסדרה, המעוטר ב-239 יהלומים בחיתוך אמרלד, הוצע למכירה בסך של 18 מיליון דולר.